لزوم صدور بیمه تضمین کیفیت ساختمان

پنجره ایرانیان:کاظمی گفت: برای ارائه خدمات مهندسی واقعی باید نکته تعرفه‌های واقعی را نیز در نظر گرفت و از سوی دیگر سازمان‌های نظام مهندسی باید در تربیت و آموزش مهندسان بکوشند.
  • یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 12:46
حسن کاظمی، نایب رییس دوم نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به ضرورت وجود اراده جمعی برای صدور شناسنامه فنی ساختمان، تاکید کرد: صنعت ساختمان امروز نیاز به همت و اراده جمعی در حد کلان مملکت را دارد و همه دست اندرکاران صنعت ساختمان ملزم هستند تا فعالیت های خود را به صورت واقعی انجام دهند تا کیفیت ساختمان بالا رود.

نایب رییس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به ضرورت صدور بیمه تضمین کیفیت ساختمان گفت: تعرفه این بیمه باید برای سازه های صنعتی کمتر از ساختمان هایی باشد که به صورت سنتی ساخته می شود که عملیاتی شدن این موضوع هم ترغیب سازندگان را به صنعتی سازی به همراه دارد و هم با رواج آن، عمر و کیفیت ساختمان ها در کشور بالا می رود.

کاظمی در ادامه اظهار داشت: در چند سال گذشته برای اجرای مسکن مهر شهر پرند، به منظور رواج صنعتی سازی ساختمان و مسکن، بانک ها به سازندگانی که از روش های نوین و صنعتی استفاده می کردند به جای وام 20 میلیون تومانی 25 میلیون تومان اهدا کردند و این یک راه، مشوقی شد تا اکثر خانه های شهر پرند به روش صنعتی ساخته شود.

نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در ادامه گفت: خوشبختانه شهردای تهران با نظام مهندسی تهران در این مسیر همکاری هایی داشته است اما باید همکاری ها و تعامل در این مسیر در سطح بالاتری قرار گیرد.

کاظمی در با بیان اینکه سازمان های نظام مهندسی باید در تربیت و آموزش مهندسان بکوشند، خاطرنشان ساخت: برای ارائه خدمات مهندسی واقعی باید نکته تعرفه های واقعی را نیز در نظر گرفت، در واقع خدمات واقعی مهندسی تعرفه های واقعی را هم نیاز دارد.

ثبت نظر

ارسال