بی اعتمادی مردم به تعاونی‌های مسکن

پنجره ایرانیان:نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عدم نظارت موجب شده اعتماد مردم به تعاونی‌های مسکن در زنجان طی چند سال گذشته کاهش یابد.
  • چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 10:30

محسن علیمردانی در تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان با بیان اینکه بهترین قوانین در زمینه تعاون در کشور تعریف شده است،افزود: قوانین این بخش همچون سایر حوزه‌ها در اجرا مشکل دارد که نیاز به تدابیر بیشتری دارد. وی به پتانسیل‌های موجود در بخش تعاون اشاره کرد و ادامه داد: با مساعدت مسئولین،بنیاد بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه در بخش تعاون ظرفیت‌های مطلوبی وجود دارد،افزود: برنامه‌های چشم انداز برای تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون باید مورد توجه جدی مسئولین قرار گیرد.

علیمردانی یکی از معضلات بخش تعاون را حوزه مسکن دانست وافزود: عدم نظارت بر این بخش منجر به بی‌اعتمادی مردم شده است. وی بخش تعاون در قوانین کشور را جزوی از حوزه‌های مورد حمایت دانست و ادامه داد:اگر از ظرفیت‌های خوب تعریف شده ،در اختیار تعاونی‌ها قرار گیرد،می‌توانند در توسعه کشور سهیم باشند.نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه هر چند فعالیت‌های خوبی در زمینه تعاونی مسکن صورت گرفته است،اظهار کرد:فعالیت‌های برخی افراد،این حوزه را تحت تاثیر قرار داده و مشکلات بسیار زیادی در حوزه تعاونی مسکن به وجود آورده است.


ثبت نظر

ارسال