هزینه سالانه ساخت و ساز در کشور

پنجره ایرانیان:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه سالانه 80 میلیارد دلار برای ساخت و ساز هزینه می‌شود گفت: این مبلغ میزان کمی ‌نیست و باید به درستی مدیریت شود.
  • چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 10:28

رضا عبداللهی در دیدار با اعضای شورای‌های اسلامی ‌استان زنجان افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم امور را برای مردم تسهیل نماییم و دراین راستا باید با مذاکره با شهرداری‌ها ساخت و ساز را برای مردم تسهیل نماییم.وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار در پی هزینه کمتر و سود بیشتر است گفت: هر چه امنیت و سود برای سرمایه‌گذار بیشتر باشد میزان فقر کاهش و رفاه در جامعه افزایش می‌یابد.

نماینده شهرستان ماهنشان در مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به محدودیت زمان و فرصت‌ها تاکید کرد: درصورتیکه طبق سیاست‌های راهبردی عمل شود بسیاری از نگرانی‌ها رفع می‌شود چرا که ظرفیت‌های استان زنجان بسیار مناسب است. عبداللهی وعده داد مشکلات طرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی‌ را پیگیری و برای رفع آن تلاش نمایند.

همچنین نماینده شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ‌نیز با تاکید بر لزوم استمرار نشست‌های مشترک نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی‌ گفت: این تعامل زمینه همفکری و اشراف به مسائل و نیز پیگیری مناسب تر را فراهم می‌کند.محسن علیمردانی تقویت بخش گردشگری را در راستای اشتغالزایی مفید ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه علی‌رغم ظرفیت‌های گردشگری موجود در استان زنجان این استان در زمینه اشتغالزایی در حوزه گردشگری و خدمات از میانگین کشوری پایین تر است.وی اشتغالزایی در بخش خدمات و گردشگری را کم‌هزینه‌تر از سایر بخش‌ها برشمرد و ابراز کزد: باید آسیب شناسی شود تا مشخص شود چرا ظرفیت‌های موجود مغفول واقع شده‌اند.

علیمردانی خواستار پیگیری به کارگیری نیروهای غیر‌بومی‌ در واحدهای تولیدی خدماتی استان شد. این نماینده مجلس همچنین بر لزوم حمایت از شوراها و شهرداری‌ها از سوی دولت و مجلس تاکید کرد.نماینده شهرستان زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی‌نیز در ادامه گفت: شوراها باید با تقویت ابعاد نظارتی و پیگیری مطالبات مردم از مسئولان جایگاه خود را ارتقا دهند.

محمد اسماعیلی ایران را جزو امن‌ترین کشورهای منطقه برشمرد و اظهار کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان نظام اسلامی ‌برای تضعیف جایگاه ایران تبعیت از ولایت فقیه و دین‌مداری همواره موجب تعالی ایران اسلامی ‌بوده است.وی درخصوص عدم تصویب درصدی از عواید مالیات بر ارزش افزوده به شوراهای فرادست نیزیادآور شد: درصورتیکه طرح شفاف‌تر بود و هزینه کرد مشخص بود قطعا مورد تصویب واقع می‌شد. اسماعیلی افزود: باید اعتبارات تخصیصی به شورای عالی استان‌ها به صورت عادلانه در اختیار شهرستان‌ها و بخش‌ها قرار گیرد


ثبت نظر

ارسال