بست ویژن؛ پروفیلی برای همه نسل‌ها

مریم کربلایی:شرکت پتروپویا گرانول آریانا تولید‌کننده انواع پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی جهت ساخت نسل چهارم در و پنجره‌های دنیا، مصمم است تا مصرف انرژی در ساختمان‌های ایران را به طور پایدار کاهش داده و آرامش و آسایش همیشگی را برای خانواده‌ها و نیز استفاده‌کنندگان از ساختمان‌های برخوردار از در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی با پروفیل بست ویژن را به ارمغان آورد.
  • دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 9:15

مدیریت و مهندسان بست‌ویژن نشان داده‌اند که می‌توان نسل نوینی از پروفیل یوپی‌وی‌سی را برای همه نسل‌ها تولید و در بازار عرضه کرد و به نگرانی‌ها درباره احتمال تغییر رنگ، یا دفرمه شدن پروفیل‌های ایرانی برای همیشه پایان داد. آنها بی‌ادعا و بی‌سر و صدا در استان صنعتی اصفهان در مرکز ایران، می‌خواهند فصل جدیدی از رقابت بر سر کیفیت و خدمات را در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران رقم بزنند و شاید بتوان اذعان کرد که از معدود گروه‌های صنعتی در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران می توان به همین بست ویژن اشاره کرد، که سبد متنوع و کاملی از نیازهای سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی فراتر از پروفیل را در اختیار دارد و نمایندگان بست‌ویژن در سراسر کشور با خیالی راحت می‌توانند نیازهای خود را تامین کنند. آقای مهندس صادقیان، قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی پتروپویا گرانول آریانا، تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌و‌ی‌سی با برند شناخته شده بست‌ویژن به پرسش‌های خبرنگار پنجره ایرانیان پاسخ می‌دهد. بخوانید:

برای مشاهده فایل پی دی اف گفتگو اینجا کلیک کنید:

گروه صنعتی پتروپویا گرانول آریانا در کدام برهۀ زمانی و با چه هدفی، گروه کارخانجات خود را در شهرک صنعتی هرند اصفهان آغاز کرد؟

شرکت در سال 1386 تأسیس و در سال 1389 تولید و ما عرضه تخصصی پروفیل یوپی‌وی‌سی را آغاز کردیم که خوشبختانه با نظر به کیفیت پروفیل‌ها، ما موفق‌ شدیم زودتر از برنامه‌ زمانی اولیه، سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهیم. هدف از تاسیس در منطقه صنعتی هرند اصفهان، علاوه بر اشتغال‌زایی برای جوانان به ویژه نسل تحصیل‌کرده استان و ایجاد رونق اقتصادی در این منطقه محروم، گام نهادن در مسیر بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان و جلوگیری از ورود آلاینده‌های صوتی و هوا به درون ساختمان‌ها با هدف آرامش و آسایش ساکنان بوده و هست و امیدوار هستیم تا بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم به تقاضا‌ و سفارشات در سراسر شهرهای ایران پاسخ شایسته‌تر از قبل بدهیم.

استراتژی تجاری شرکت پتروپویا گرانول آریانا، در تولید و عرضه پروفیل‌های بست ویژن بر چه رویکردی استوار شده است؟

شعار تجاری بست ویژن این است که شما بیش از مبلغی که می‌پردازید، کیفیت دریافت می‌کنید. این استراتژی ، پروفیل بست ویژن را تبدیل به پروفیل اقتصادی و مقرون به صرفه در بازار ایران کرده است.

اشاره کردید به برنامه‌ریزی‌ها برای حضور موفق‌تر در سال آینده. ممکن است توضیح دهید به طور مشخص این سیاست‌ برنامه‌ریزی‌ها شامل چه مواردی می‌شود؟

ببینید شرکت بست ویژن با مدیریت مهندس غلامرضا صادقیان تلاش می‌کند تا افزون بر تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی، تولید شیشه‌های صنعتی دوجداره را هم انجام دهد و امور بازرگانی هم توسط زیر مجموعه پتروپویا گرانول آریانا انجام می‌شود و تنها مجموعه صنعتی در عرصه در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران هستیم که سبد محصولات کاملی اعم از پروفیل، ورق‌های تقویتی گالوانیزه و دیگر ملزومات و مواد مورد نیاز فعالان و مشتریان تولید کننده در و پنجره را تدارک ببینیم و به نیازهای مشتریان خود پاسخ بدهیم و آنها نگرانی تامین و تدارک اقلام مورد نیاز خود را نداشته باشند.

دایره فعالیت مشتریان بست ویژن محدود به بازار داخلی است یا اینکه محصولات و خدمات در بازارهای دیگر کشورها هم ارائه می‌شود؟

افزون بر بازار داخلی و حضور در اکثر شهرهای ایران، محصولات تولیدی در شرکت پتروپویا گرانول آریانا با نام تجاری بست ویژن در کشورهای ارمنستان، عراق و روسیه هم عرضه می‌شود و نمایندگان بست ویژن تلاش و هدف خود را گسترش هر چه بیشتر دایره فروش محصولات و ارائه خدمات می‌دانند.

کیفیت محصولات تولیدی با نشان بست‌ویژن در برابر شرایط آب و هوایی و تغییرات جغرافیایی شهرهای مختلف ایران چگونه است؟

صراحتاً اعلام می‌کنم که تمامی محصولات و پروفیل‌های تولیدی با نشان بست ویژن با کیفیت یکسان برای همه مشتریان تولید و عرضه می‌شود و هرگز به دلیل شرایط آب و هوایی برخی شهرها، جهت ارزان‌سازی محصولات خود، تغییری در ترکیب فرمول تولید محصول ایجاد نخواهیم کرد.

به همین دلیل توانسته‌ایم گواهینامه فنی و استاندارد برلوخر آلمان و گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، ساختمان و مسکن ایران را دریافت کنیم و افزون بر این تمامی پروفیل‌های بست ویژن دارای 15 سال ضمانت‌نامه فنی شرکت پتروپویا گرانول آریانا بوده و کیفیت محصولات هم به مدت 5 سال از طرف شرکت بیمه ایران، تحت پوشش بیمه کیفیت محصول قرار دارد. بدیهی است که در اختیار داشتن این گواهی‌نامه‌های فنی معتبر باعث شده تا مشتریان بست ویژن با خیال راحت در انتخاب محصول مورد نیاز خود اقدام کنند و به طور طبیعی وقتی پروفیل بست ویژن در گرمای طاقت‌فرسای شهرهای عراق و سرمای شهرهای روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد، دیگر جای نگرانی از بابت کیفیت پروفیل بست ویژن نیست.

آیا پروفیل بست‌ویژن تست‌ها و آزمون‌های تخصصی و فنی را دراختیار دارد؟

کافی است به گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، ساختمان و مسکن و شهرسازی ایران اشاره کنم که با دقت بسیار بالا و آزمون‌های فنی پیچیده اقدام به صدور گواهینامه برای شرکت‌های تولیدی می‌کند.

در گواهی‌نامه فنی مرکز تحقیقات راه، ساختمان، مسکن و شهرسازی به صراحت پروفیل بست ویژن از حیث 10 تست فنی موفق و سربلند بیرون آمده است. از جمله می‌توان به کنترل ظاهری، ابعاد و چگالی پروفیل بست ویژن، عدم تغییررنگ، اندازه‌گیری انحراف از خط راست، اندازه‌گیری جرم واحد طول، اندازه‌گیری نرم‌شدگی پروفیل، مقاومت در برابر ضربه، میزان برگشت‌پذیری حرارتی، ارزیابی  اتصالات جوش L و ... اشاره کرد، به ویژه اینکه تاییدیه فنی موسسه برلوخر آلمان هم مهر تاییدی دیگری است بر کیفیت برتر پروفیل بست ویژن. افزون بر اینها برای اطلاع و اطمینان مشتریان از وزن پروفیل‌های سری 60 بست ویژن نسبت به دیگر پروفیل‌های مشابه، این شرکت اطلاعات فنی پروفیل‌های خود را روی وب‌سایت رسمی شرکت به نشانی http://www.bestvisionco.com قرار داده‌ایم و یکی از استراتژی‌های ما شفافیت و صداقت در برخورد  با مشتریان است.

 

یکی از جدی‌ترین انتظارات تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی، افزون بر کیفیت برتر، تحویل به موقع سفارشات و عدم متوقف شدن خط تولید است؛ شرکت بست ویژن چه بازه زمانی را برای تحویل سفارشات در نظر گرفته‌است؟

صادقانه اعلام می‌کنم که نظر به اهمیت خدمات پس از فروش و به ویژه تحویل به موقع کالاها، به طور رسمی به همه مشتریان خود اعلام می‌کنیم که پس از قطعی شدن سفارشات، حداکثر ظرف مدت 7 روز کالاهای سفارش شده ارسال خواهد شد و حد الامکان تلاش می‌کنیم که هزینه حمل از انبار کارخانه تا محل تحویل کالا را هم خودمان متقبل شویم تا هزینه‌های سربار بر مونتاژکاران و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی با پروفیل بست ویژن تحمیل نشود که آنها بتوانند راحت‌تر رقابت کنند.

می‌خواهم بدانم شرکت پتروپویا گرانول آریانا، چه حمایت‌هایی از مشتریان خود در قراردادهای بزرگ انجام می‌دهد؟

ما پیش از این هم ثابت کرده‌ایم که در پروژه‌های بزرگی که نمایندگان بست ویژن با شرکت‌های بزرگی چون کیسون، قرارگاه خاتم‌الانبیا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان راه و شهرسازی کشور دیگر شرکت‌های بزرگ ساختمانی داخلی و خارجی قرارداد امضا کرده‌اند، نهایت حمایت را از نمایندگان خود داشته‌ایم تا هم متحمل زیان نشوند و هم بتوانند به تعهدات خود عمل کنند تا جایی که مدیریت بست ویژن اقدام به تهیه و صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی جهت مشتریان خود در پروژه‌های بزرگ می‌کند. از سوی دیگر، براساس پیشرفت پروژه، پروفیل و دیگر اقلام مورد نیاز مشتریان در قراردادهای کلان، تدارک دیده می‌شود و حتی تیم فنی، مشاوره و نصاب‌ بست‌ویژن در صورت اعلام نیاز مشتریان، همواره به آنها یاری می‌رسانند.

انتظارات شما از تولیدکنندگان در و پنجره‌ با پروفیل یوپی‌وی سی بست ویژن چیست؟

از تمام شرکت‌ها توقع داریم پروفیل ‌بست‌ویژن را به نحو احسن مونتاژ کنند و از گالوانیزه تقویتی مورد تایید اداره استاندارد ، یراق‌آلات مرغوب استفاده کنند. از سوی دیگر از شیشه دوجداره‌ای استفاده کنند که حتما گاز آرگون داشته باشد و نهایت تلاششان را انجام بدهند تا بهترین کیفیت و خدمات را به مصرف‌کننده ارائه بدهند.

انتظار شما از شرکت تولیدکنند و عرضه‌کنند پروفیل یوپی‌وی‌سی چیست؟

از شرکت‌های دیگر توقع داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که کیفیت و قیمت محصولات‌شان دارای قدرت رقابتی در یک بازار سالم باشد و همگی دست به دست هم دهیم تا هم از واردات پروفیل فاقد کیفیت جلوگیری شود و هم تقاضا برای پروفیل غیراستاندارد کاهش یابد.

چه انتظاراتی از دولت و نهادهای دولتی متولی صنعت دارید؟

ببینید به واسطه افزایش نرخ ارز، هزینه تولید صنعتی بسیار بالا رفته و تامین مواد اولیه هم با مشکلاتی مواجه شده است. درخواست می‌کنیم تا مسوولان محترم برای کاهش هزینه‌ها و بهبود فضای کسب و کار برای واحدهای صنعتی کشور بیشتر تلاش کنند و حداقل به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که سهمیه شرکت‌های دارای برند جهانی نظیر بست‌ویژن از مواد اولیه عرضه شده در بورس کالا افزایش یابد.

به طور حتم وجود مشکلات باعث خواهد شد تا عرصه رقابت برای تولیدکنندگان داخلی دشوارتر شده و اشتغال‌آفرینی هم به  خطر بیافتد. هرچند این امید وجود دارد که به واسطه تلاش مدیران و مسوولانی که هدف‌شان حمایت از تولید ملی است، دشواری‌ها و موانع در زمان کوتاهی برداشته شود و زمینه برای رقابت مساعدتر از قبل شود.

در زمینه آموزش و مشاوره‌های فنی بست ویژن چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌کند؟

واقعیت اینگونه است که مدیریت بست‌ویژن همواره از تیم فنی شرکت خواسته تا خود را به روز نگه دارد تا بتوانند به نیازهای آموزشی و مشاوره فنی مشتریان پاسخ شایسته و مبتنی بر آخرین دانش روز دنیا ارائه دهند. از همین رو، تمامی مشتریان بست ویژن می‌توانند نیازهای آموزشی و فنی خود را با شرکت در میان بگذارند تا در یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص کارشناسان شرکت مشاوره‌های لازم را به آنها ارائه  دهند که این مشاوره‌ها  شامل آسیب‌شناسی وضعیت کارگاه‌های تولید در و پنجره، فرایند نصب و یادگیری مهارت‌های لازم برای کاهش هزینه تولید خود و افزایش کیفیت تولید و نصب می‌شود.

پیام آخر؟

هنر ما، کیفیت ماست و ارائه خدمات بهتر به تمام مصرف‌کنندگان و در این راستا همه تلاش مدیریت و کارشناسان شرکت پتروپویا گرانول آریانا بر این محور استوار شده است که رضایت مشتریان را به دست آوریم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 77، اسفندماه1392


ثبت نظر

ارسال