گردهمایی شرکت بست ویژن در مشهد برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت پترو پویا گرانول آریانا در سال 1385 به ثبت رسید و به‌صورت تخصصی از سال 1389 تولید و عرضه پروفیل یو.پی.وی.سی با نام تجاری «بست ویژن» را آغاز کرد.
  • یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 20:23

هم‌اکنون این شرکت توانسته است با دارا بودن پنج‌خط اکسترودر سهم عمده‌ای در بازار پروفیل یو.پی.وی.سی ایران داشته باشد. تمامی پروفیل‌های بست ویژن دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، استاندارد ایران، ایزو 9001 و 2008 و بیمه ایران هستند. همچنین کلیه پروفیل‌های تولیدی شرکت بست ویژن از تاریخ تولید (حک لیزری شده بر روی پروفیل) به مدت پانزده سال در برابر تغییر شکل و رنگ گارانتی هستند. در حال حاضر پروفیل‌های بست ویژن در دو نوع سه و چهار حفره و دو سری لولایی و کشویی تولید می‌شوند. بست ویژن اولین شرکت ایرانی است که لمینیت مورداستفاده خود را در داخل مجموعه تولید می‌کند و توانایی تولید پروفیل در هر رنگی را که مشتری بخواهد دارد. وجود انبار محصول در نقاط مختلف کشور از دیگر مزایایی است که پروفیل بست ویژن را در بازار متمایز کرده است. مدیران بست ویژن که همواره به دنبال توسعه و پیشرفت مجموعه خود هستند تصمیم گرفته‌اند یک سری جلسات هم‌اندیشی با همکاران و نمایندگی‌های فروش خود در سراسر کشور برگزار کنند که در همین راستا اولین همایش را خردادماه 96 در شهر مشهد برگزار کردند. گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان به‌منظور پوشش این رویداد و حضور در این جلسه به مشهد سفر کرد و گزارشی از این گردهمایی تهیه‌کرده که در ادامه مشروح آن را باهم می‌خوانیم:


برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید


گردهمایی شرکت پترو پویا گرانول آریانا تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی بست ویژن، 25 خردادماه 96 در مشهد برگزار شد. این گردهمایی که به همت مدیران بست ویژن ترتیب داده‌شده بود با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان خراسان، فعالان صنعت در و پنجره و نمایندگی‌های استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی بست ویژن در سالن همایش هتل ثامن انجام شد. بست ویژن قصد دارد به‌منظور هم‌اندیشی و ارتباط نزدیک‌تر با نمایندگی‌های خود، ازاین‌پس چنین برنامه‌هایی را در اقصا نقاط کشور اجرا کند. جلساتی که باعث می‌شود همکارانی که در نقاط مختلف کشور حضور دارند و در زمینه فروش و توزیع پروفیل بست ویژن فعالیت می‌کنند در محیطی دوستانه و صمیمی گرد هم آمده و درباره مسائل و مشکلات صنفی و کاری خود به ابراز نظر و گفتگو بپردازند. مطمئنا برپایی چنین جلساتی می‌تواند کمک بزرگی به نمایندگی‌ها و همکاران بست ویژن در جهت رفع مشکلاتشان باشد و از سوی دیگر مدیران بست ویژن را در رفع موانع و مشکلات و برنامه‌ریزی اصولی برای پیشرفت کار نیز یاری رساند. استقبال خوب همکاران خراسانی بست ویژن از این همایش باوجود تقارن آن با ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر نشان‌دهنده نکات مثبت این اقدام بود و مدیران بست ویژن را در ادامه این راه و تلاش برای پربارتر کردن این جلسات ترغیب کرد.

همایش هم‌اندیشی نمایندگی‌های خراسانی بست ویژن ساعاتی پیش از اذان مغرب با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد. در ادامه مراسم مجری برنامه ضمن خوش‌آمد گویی به حضار، مقدم مسئولان شهر مشهد، مدیران ارشد بست ویژن، فعالان صنعت در و پنجره و نمایندگی‌های بست ویژن در استان‌های خراسان را به شهر مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) گرامی داشت و قبولی طاعات و عبادات همه را از درگاه خداوند آرزو کرد.

در ادامه مراسم از مدیرعامل شرکت پترو پویا گرانول آریانا (بست ویژن) دعوت شد تا برای ایراد سخن به جایگاه تشریف بیاورند.

حاج‌آقا صادقیان، مدیرعامل بست ویژن برای عرض خیرمقدم و خوشامدگویی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: خوشحالم که در عزیزترین شب سال در خدمت شما همکاران و همراهان عزیز هستم. به همه عزیزان خوشامد می‌گویم و امیدوارم بتوانیم با همکاری و همراهی همه دوستان و همکاران در جهت بهبود کیفیت محصولات بست ویژن و ارائه هرچه بهتر خدمات قدم برداریم و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر همه همکاران باشیم.

وی افزود: همه شرکت‌هایی که در زمینه تولید پروفیل یو.پی.وی.سی در کشور فعالیت می‌کنند دوستان و همکاران ما هستند و برای ما قابل احترام‌اند هرچند رقابت ما در راستای افزایش کیفیت محصولاتمان و ارائه خدمات بیشتر به مشتریانمان است. پروفیل بست ویژن از بهترین مواد اولیه وارداتی از کارخانه برلاخه آلمان، کره و سایر کشورها استفاده می‌کند و بهترین کیفیت را در بین پروفیل‌های داخلی دارد. صادقیان گفت: رضایت مشتریان، حفظ جایگاه شرکت و پیشرفت مجموعه در بازار، مهم‌ترین اولویت‌های ما هستند به‌گونه‌ای که در سال‌های گذشته باوجود شرایط نامساعد بازار و مشکلات زیادی که وجود داشت تلاش کردیم هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم و حتی از سود خودمان گذشتیم تا همکاران و مشتریانمان ضرر نکنند و راضی باشند.

مدیرعامل پترو پویا گرانول آریانا در پایان عنوان کرد: ما همواره پذیرای نقطه نظرات و انتقادات همکاران و مشتریان هستیم چراکه معتقدیم این کار بیشترین کمک را رشد و بهبود کیفیت پروفیل ما می‌کند. این جلسات هم به همین منظور شکل‌گرفته و به امید خدا در استان‌های دیگر هم ادامه خواهد یافت تا بتوانیم با همفکری و همراهی همه عزیزان به سمت موفقیت بیشتر قدم برداریم.

سخنران بعدی همایش دکتر شاهرخ دولت‌خواه، مدیر ارشد تبلیغات توسعه برند بست ویژن بود که برای ارائه مطالب خود به ‌جایگاه دعوت شد.

دکتر دولت‌خواه، مدیر تبلیغات توسعه برند بست ویژن سخنان خود را با خوشامد گویی به حضار آغاز کرد و گفت: خدمت تمامی عزیزان حاضر در جلسه، مدیران استانی، شورای شهر مشهد، اعضاء محترم انجمن در و پنجره استان، سازمان نظام‌مهندسی، نمایندگی‌های فروش و فعالان صنعت خیرمقدم عرض می‌کنم و خوشحالم که در این شب خاص دعوت بست ویژن را اجابت کردید. امیدوارم جلسه خوبی در کنار هم داشته باشیم و از شما می‌خواهم در این چنددقیقه‌ای که مزاحمتان هستم، متکلم وحده نباشم و همه دوستان در بحث شرکت کنند تا یک گفتگوی دوطرفه داشته باشیم.

وی گفت: هدف ما و مجموعه بست ویژن از برپایی چنین جلسه‌ای این بود که به‌صورت رودررو و مستقیم با همکاران عزیزمان در استان‌های خراسان ‌هم‌کلام شویم و مشکلات و مسائلشان را از نزدیک بشنویم تا با کمک هم در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم. هم‌اندیشی با همکاران برای ارائه راه‌کارهایی جهت بهبود روند تولید، توسعه بازار و جذب مشتری ازجمله اهدافی است که برای این جلسات مدنظر داریم. ما باید بتوانیم با توجه به شرایط فعلی بازار که شرایط رقابتی فشرده و تولیدات داخلی و خارجی متنوعی دارد فعالیت کنیم و ضمن حفظ جایگاه و موقعیت برندمان به فکر توسعه و پیشرفت آن‌هم باشیم.

دولت‌خواه عنوان کرد: برای ادامه بحث به این پرسش جواب می‌دهیم که تفاوت آسایش و آرامش چیست؟ آسایش درواقع به‌راحتی جسم و مجموعه کارهایی ربط دارد که ازنظر جسمی و بدنی موجب خشنودی ما می‌شود و آرامش به‌راحتی و خشنودی درونی و روحی ما برمی‌گردد. حالا ربط این مسئله به موضوع ما چیست. مبحث صرفه‌جویی انرژی و استفاده از پنجره‌های دوجداره مصداق همین مسئله است که فراهم شدن موجبات آسایش ما که استفاده از پنجره دوجداره است باعث آرامش ما هم می‌شود.

مدیر تبلیغات توسعه برند بست ویژن افزود: ازجمله دلایلی که موجب شده استفاده از پنجره‌های دوجداره در کشور چندان جدی گرفته نشود بحث فرهنگی و آماده نبودن زیرساخت‌ها است. فرهنگ اصلاح مصرف انرژی باید در جامعه بیشتر کار شود و استفاده از پنجره دوجداره به‌عنوان یکی از راه‌های کاهش مصرف انرژی در این میان نقش پررنگی دارد. وظیفه همه ما است که در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهیم.

دولت‌خواه با اشاره به تمایزات برند بست ویژن، اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید تعداد پروفیل‌های داخلی و خارجی زیادی در بازار وجود دارند که همه آن‌ها ادعا می‌کنند بهترین هستند و دارای استانداردهای مطرح جهانی هستند درصورتی‌که از میان تمام این پروفیل‌ها تنها تعدادی کمتر از انگشت‌های دودست دارای این استانداردها هستند که خوشبختانه بست ویژن نیز یکی از همین پروفیل‌ها است.

وی افزود: استاندارد اجباری به محصولی تعلق می‌گیرد که حداقل‌های کیفی تولید آن محصول را دارا باشد و اگر محصولی بخواهد بیشتر از این حداقل‌ها کیفیت داشته باشد باید استانداردهای ایزو و گواهینامه‌های بین‌المللی را کسب کند. ارائه ضمانت‌نامه‌ها و خدمات پس از فروش ازجمله دیگر مزیت‌هایی است که یک محصول باکیفیت باید داشته باشد. خوشبختانه تمامی محصولات بست ویژن همراه با ضمانت‌نامه‌های بلندمدت 10 ساله به مشتریان ارائه می‌شود. بیمه‌نامه ایران که به مدت 15 سال محصول را ضمانت می‌کند از دیگر مزیت‌هایی است که پروفیل بست ویژن از آن برخوردار است.

دولت‌خواه ضمن اشاره به اهمیت بحث آموزش در تولید و مونتاژ در و پنجره، گفت: بست ویژن تفاهم‌نامه‌ای با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان منعقد کرده است تا نیروهایی که در کارگاه‌های تولید در و پنجره فعالیت می‌کنند با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی به‌صورت علمی مهارت مونتاژ و ساخت در و پنجره را فرا گیرند و گواهینامه معتبر نیز دریافت کنند.

مدیر تبلیغات بست ویژن بیان کرد: بست ویژن اولین و تنها شرکت و پروفیل داخلی است که لمینیت مورداستفاده‌اش را در داخل تولید می‌کند و تمامی پروفیل‌های دیگر بدون استثناء از لمینیت‌های وارداتی استفاده می‌کند. بست ویژن همچنین از معدود شرکت‌هایی است که گالوانیزه مورداستفاده‌اش را در خود مجموعه تولید می‌کند و همکاران ما نیازی نیست برای تهیه گالوانیزه به‌جای دیگری مراجعه کنند.

وی افزود: بست ویژن از تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی همکاران در سراسر کشور حمایت می‌کند و در این زمینه از هر پیشنهادی استقبال می‌کند. بست ویژن در چهار مرکز استان شامل مشهد در شرق، اصفهان در مرکز، شیراز در جنوب و تهران در شمال و غرب کشور انبار محصول دارد تا دسترسی به محصول برای تمامی نقاط کشور آسان شود و هزینه‌های باربری اضافه به همکاران تحمیل نشود.

دولت‌خواه در پایان گفت: بست ویژن تنها شرکتی است که در 5 سال اخیر هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته و تمامی محصولاتش را در این مدت بدون افزایش قیمت عرضه کرده است. به‌روز کردن دائمی تکنولوژی، دستگاه‌ها و محصولات ازجمله دیگر کارهایی است که همواره در مجموعه بست ویژن توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفته است. در ادامه جلسه که با حضور مهندس شیبانی و نکته‌دان در فضایی صمیمی انجام شد همکاران به ارائه نقطه نظرات و مسائل خود پرداختند و در خصوص مشکلات صنعت در و پنجره و وضعیت فعلی بازار گفتگو کردند.

پایان‌بخش این گردهمایی، صرف افطار و شام در رستوران هتل ثامن بود.

بست ویژن باوجوداینکه افزایش قیمت در دستور کار خود برای اسفندماه 95 داشته است و کلیت آن را نیز در همان ایام به مشتریان اطلاع‌رسانی کرده است اما حسب رعایت حال مشتریان و با توجه به عدم شفافیت بازار در دوران انتخابات و ماه‌های آغازین سال، این افزایش قیمت را تا آنجا که مقدور بود به تعویق انداخته است. ناگفته نماند باوجوداینکه مشتریان در ماه‌های اخیر از منابع عدم افزایش قیمت بهره‌مند شده‌اند در ماه‌های آتی هم تدابیری اتخاذشده تا تأثیرات این افزایش تاثیر غیرمعقول و غیررقابتی بر قیمت تمام‌شده در و پنجره مونتاژ شده توسط مشتریان بست ویژن نداشته باشد.

 


نظرات

امین کریمی زاده

لطفآ باما تماس بیگرید 0093772409070

امین کریمی زاده

لطفآ باما تماس بیگرید 0093772409070 از افغانستان کابل ایمو واتساب 0093790909167 لطفآ تماس بیگی

ثبت نظر

ارسال