ابتکار بازرگانی صدر؛ جایزه به 10 برگزیده مسابقه ویژه

این بار جشن بزرگ مبعث حضرت ختمی مرتب، محمد مصطفی (ص) در شهر شیراز و البته فرصتی مناسب برای سنجش آگاهی مردم نسبت به در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی ایران. این ابتکاری بود که شرکت بازرگانی صدر، نماینده انحصاری یراق‌آلات عرضه شده توسط شرکت ساتیان با دو برند Roto و VHS در جشن مبعث از خود نشان داد.
  • چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 15:39

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی صدر، همزمان با شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز، جشن بزرگ مبعث پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) در این شهر با حضور مردم و مسوولان با حمایت شرکت بزرگزار کننده نمایشگاه و البته حمایت شرکت بازرگانی صدر برگزار شد. در این جشن باشکوه، شرکت بازرگانی صدر در یک ابتکار جالب با برگزاری مسابقه‌ویژه‌ای با محور صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی برگزار کرد و در پایان به 10 نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی به رسم یادبود از سوی بازرگانی صدر اهدا شود.
به گفته مدیریت شرکت بازرگانی صدر، هدف از این اقدام، ارتقای هرچه بیشتر سطح دانش مردم نسبت به مزایای در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی است و تلاش خواهد شد تا این مهم به روش‌های گوناگون انجام شود تا علاوه بر آگاهی مردم به عنوان مصرف‌کننده نهایی از ویژگی‌های در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی از جمله کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها، جلوگیری از ورود هوای آلوده و گرد و غبار به داخل ساختمان، محیطی آرام در برابر آلاینده‌های صوتی در اختیار داشته باشند.
گفتنی است پیش از این شرکت بازرگانی صدر در استان شیراز یک دوره آموزشی نصب در و پنجره و به ویژه یراق‌آلات را برای تولیدکنندگان در و پنجره‌های دوجداره در استان فارس برگزار کرده بود که با استقبال کم‌نظیری مواجه شده بود. شرکت بازرگانی صدر نماینده انحصاری یراق‌آلات عرضه شده توسط شرکت ساتیان با دو برند Roto و VHS و البته عرضه کننده ورق‌های گالوانیزه تقویتی تولید شده توسط شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان در استان فارس و استان‌های جنوبی ایران است.

مهندس مقصودی مدیرعامل شرکت بازرگانی صدر پیش از این در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان اظهار کرد: این شرکت با ارائه باکیفیت‌ترین یراق‌آلات و البته خدمات مطلوب، همراه مطمئن و همیشگی تولیدکنندگان در و پنجره‌های دوجداره ایران باقی بماند. این فعال خوشنام صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران تأکید دارد: استقبال همکاران و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی از کالاهاو خدمات شرکت بازرگانی صدر، به دلیل کیفیت و قیمت مناسب یراق‌آلات و پروفیل‌های عرضه شده است و همچنین تلاش ما در جهت ارتقأ کیفی این صنعت، خود یکی از دلایل این استقبال بی‌سابقه است. مهندس مقصودی خاطر نشان می‌سازد: البته ما در بازرگانی صدر اقدام به ایجاد یک موسسه جهت آموزش ساخت و نصب درب و پنجره‌های دوجداره یوپی‌وی‌سی کرده‌ایم که به نظر بنده، یکی از بزرگترین گام‌های موفقیت بازرگانی صدر همین ابتکار بوده است.

 

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 81،تیرماه1393 


ثبت نظر

ارسال