تمامی توری‌های در و پنجره در سبد پیشرو پاسارگاد

مدیرعامل شرکت توریساز پیشرو پاسارگاد از تکمیل سبد توری‌های در و پنجره این شرکت خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال آینده برنامه گسترده این شرکت برای حضور موثرتر و فعالانه تر در سراسر کشور رونمایی می‌شود.
  • شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 9:34

مهندس شکرچی در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره و صنایع وابسته ایران در گفتگو با خبرنگار ماهنامه پنجره ایرانیان اظهار کرد: چشم‌انداز صنعت در و پنجره ایران بسیار نسبت به گذشته بهتر شده و اقبال بسیار خوبی نسبت به محصولات این شرکت شکل گرفته است. او با اشاره به محقق شدن برنامه‌های شرکت توریساز پیشرو پاسارگاد مبنی بر تنوع بخشیدن به سبد محصولات جهت تامین نیازها و سلایق مشتریان اظهار کرد: به دلیل انتظارات و سفارشات در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف برنامه جامعی را برای سهولت در پاسخ به سفارشات در نظر گرفته‌ایم به نحوی که در سال گذشته افزون بر شهر تهران، در استان‌های خراسان رضوی، گیلان و مازندران و استان البرز دفاتر فروش را راه‌اندازی کرده‌ایم که تمامی سفارشات ارائه شده به این دفاتر از طریق دفتر مرکزی شرکت در تهران با بسته‌بندی بسیار عالی و بدون واسطه و با قیمت یکسان پاسخ داده می‌شود.

مهندس شکرچی با اشاره به تولید توری‌های غیراستاندارد و دستی در بسیاری از شهرها، اظهار کرد: مشکل اصلی این است که فعالان و شرکت‌های تولیدکننده توری‌های صنعتی فاقد انسجام بوده و هرکس ساز خودش را می‌زند و به نظر می رسد وجود یک نهاد صنفی بتواند بسیاری از مشکلات فعالان صنعت را کاهش دهد. این مدیر شناخته شده و کارآفرین صنعت توری‌های در و پنجره ایران تاکید کرد: در حال حاضر سبد کالاها و محصولات شرکت توریساز پیشرو پاسارگاد به دستکم 90 درصد نیازهای شهروندان پاسخ می‌دهد و آمادگی داریم تا به تمامی سفارشات در 31 استان کشور پاسخ دهیم. مهندس شکرچی با اشاره به ارائه شناسنامه محصولات و ضمانت کیفیت توسط شرکت توریساز پیشرو پاسارگاد افزود: استفاده از مواد اولیه با کیفیت، خطوط تولید پیشرفته و رعایت الزامات فنی موفق شده‌ایم رضایت حداکثری مشتریان را با خود همراه کنیم.


ثبت نظر

ارسال