ارزیابی نخستین نمایشگاه تابستانه دروپنجره تهران

احسان مصحفی/سردبیر پنجره ایرانیان
  • یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 22:30

یازدهمین نمایشگاه تخصصی و بین‌‏المللی دروپنجره تهران از تاریخ 18 تا 21 تیرماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‏‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

 بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه یازدهم، این نمایشگاه که درواقع بزرگ‌ترین همایش فعالان صنعت دروپنجره کشورمان به شمار می‏‌رود، در فضایی بالغ‌بر ۳۵ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و آلمان سازمان‌دهی شد. غرفه‌‏گذاران نمایشگاه یازدهم در 6 سالن حضور داشتند که این سالن‌‏ها بر اساس گروه‌‏های پروفیل یو.پی.وی.سی، دروپنجره یو.پی.وی.سی، ماشین‌‏آلات و تجهیزات و دروپنجره آلومینیومی تفکیک‌شده و گروه‏‌های دیگر مانند یراق‌‏آلات، شیشه پنجره، توری پنجره، نشریات تخصصی و سایر حوزه‌‏های مرتبط به‌‏عنوان گروه‏‌های ثانویه در میان گروه‏‌های کالایی اصلی جانمایی شده بودند.

روی‌‏هم‏‌رفته نمایشگاه امسال را می‏‌توان یکی از موفق‏‌ترین نمایشگاه‌‏های دروپنجره ازنظر نظم و انضباط برگزاری برشمرد. هرچند هنوز هم کاستی‏‌هایی به چشم‏ می‏‌آمد و غرفه‏‌گذاران همچنان گلایه‌‏هایی را مطرح می‏‌کردند اما نباید از انصاف گذشت که ستاد برگزاری نمایشگاه با بهره گرفتن از تجربه ده‌ساله خود و توجه به خواسته‌‏ها و مطالبات شرکت‏‌کنندگان تا حد بسیاری توانسته بود نقایص دوره‌‏های پیشین را مرتفع سازد.

 

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 142 -مرداد98

 


ثبت نظر

ارسال