امیر شیری

دعوت به رقابت سالم در نمایشگاه آنلاین پنجره

پنجره ایرانیان:ماهنامه تخصصی و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان به عنوان نشریه مرجع و بازوی فرهنگی و رسانه‌ای صنعت در و پنجره دوجداره ایران همواره تلاش کرده تا بستر و شرایط برای رقابت سالم و شفاف را ایجاد کند و از این رو همواره از ورود به رفتارهای تخریبی و غیرسازنده برائت می‌جوید و انتظار دارد همواره صنعت در و پنجره ایران در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارد.
  • دوشنبه 3 شهریور 1393

اما واقعیت این است که در سالهای گذشته یکی از جدیترین مطالبات فعالان این صنعت از نشریه پنجره ایرانیان این بوده که زمینهای برای معرفی دستاوردها، خدمات، محصولات و تجربیات شرکتها فراهم آورد. یکی از این مطالبات تاکید بر ضرورت راهاندازی بانک اطلاعاتی جامع و فراگیر و البته تخصصی در صنعت در و پنجره یوپیویسی و دیگر صنایع وابسته بود که ساده به نظر میرسد و این گمانه شکل گرفته بود که پنجره ایرانیان، در راهاندازی این بانک اطلاعاتی سرعت لازم و توجه کافی را ندارد. اما ماجرا این نبوده و نیست و بهتر است صادقانه با همه دوستان و همراهان همیشگی پنجره ایرانیان سخن بگویم که چرا این خواسته شما عزیزان با نزدیک به یک سال تاخیر پاسخ داده شد؟

پنجره ایرانیان به عنوان مدافع جدی و واقعی کیفیت محصول و خدمات، بر این امر تاکید دارد که آمادهسازی بستری برای رقابت سالم و تحقق ایده بانک اطلاعات شرکتها باید بر همان اصل کیفیت برتر و ممتاز صورت گیرد و بتواند به تمامی خواستههای مدیران شرکتها در عرصه اطلاعرسانی پاسخ شفاف دهد. این اصرار و تاکید باعث شد تا مطالعات اولیه و تحقیقات نظری و عملی برای راهاندازی یک پایگاه خبری، اطلاعرسانی و نمایشگاهی توسط پنجره ایرانیان با حساسیت ویژهای دنبال شود و حضور شرکتها و فعالان اقتصادی در بانک اطلاعاتی پنجره ایرانیان با عنوان نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره، یک حضور قدرتمند، موثر، مسئولانه و در جهت پیشرفت کل صنعت باشد و هرگز این سیاست و برنامه پنجره ایرانیان نبوده و نیست که روی به تقلید و کپیبرداری از انبوه سایتها و پایگاهها مشابه نماید، چه اینکه پنجره ایرانیان از بابت کپیبرداری و تقلید برخیها حتی با تشابه اسمی مواجه شده و گاه زخمدیده است که شکر خداوند اکثریت مدیران و فعالان صنعت با همراهی صادقانه و مسئولانه خویش تاکنون اجازه ترویج این روشها و سنتهای غلط با به کپیکاران و تقلیدکنندگان فاقد شناسنامه راه ندادهاند که از آنها قدردانی مینمایم.

از ماه گذشته و در آستانه چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان ایران، سرانجام نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره یوپیویسی ایران بر روی پایگاه رسمی نشریه پنجره ایرانیان به نشانی www.panjereh-iranian.com رونمایی شد که البته با استقبال خوبی هم تاکنون مواجه شده و فرایند ثبتنام و تکمیل صفحات اختصاصی شرکتها و بنگاههای فعال این صنعت در حال انجام است و حسب درخواست مطرح شده، تلاش خواهد شد تا بتوان یک پایگاه جامع خبری، اطلاعرسانی و به همراه آن بانک اطلاعات شرکتها در قالب نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره را حداکثر تا نمایشگاه بینالمللی صنعت در و پنجره در زمستان پیشروی تقدیم کرد. چه اینکه باور ما این است که شفافیت در کسب و کار و رعایت اخلاق حرفهای در فعالیتهای اقتصادی لازمه رقابت سالم و شفاف و باعث پیشرفت صنعت در و پنجره خواهد شد و از این رو تلاش داریم تا دسترسی مشتریان و مصرفکنندگان به محصولات و خدمات شرکتها آسانتر شود.

حالا نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره ایران منتظر حضور سبز شماست و بدیهی است که همراهی شما میتواند ضامن شکلگیری یک انقلاب در صنعت شود. همه میتوانند با حضور در این نمایشگاه، افزون بر معرفی شرکت، مدیران، کالاها، خدمات، گواهینامهها و استانداردها، پروژههای اجرا شده یا در دست اجرا، موفقیتهای کسب شده و حتی معرفی دقیق کالاها و خدمات و به روز کردن اطلاعات شرکت خویش، تجربه شیرینی در دنیای رقابت و فعالیت اقتصادی را در کارنامهشان داشته باشند. به ویژه اینکه نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره یک نمایشگاه تخصصی است و حتی بنگاهها و کارگاهها و شرکتهای ساخت و نصب در و پنجره به تفکیک استانها تقسیمبندی شدهاند تا مصرفکنندگان و مردم بتوانند راحتتر و سریعتر با آنها در ارتباط باشند.

برای عضویت و مشارکت در نمایشگاه آنلاین و تخصصی صنعت در و پنجره ایران میتوانید به سایت رسمی پنجره ایرانیان به نشانی اینترنتی www.panjereh-iranian.com  مراجعه نمایید و برای آگاهی از امکانات و خدمات پیشبینی شده هم این امکان فراهم شده تا از غرفه شرکتهای حاضر در نمایشگاه بازدید آنلاین داشته باشید و البته برای اطلاع از آخرین تحولات و خبرها و رویدادهای مرتبط با فعالیت خود تنها کافی است تا نشانی ایمیل خود را در بخش خبرنامه سایت پنجره ایرانیان وارد نمایید. البته این امکان را هم ایجاد کردهایم تا همه بتوانند نیازمندیهای مختلف مرتبط با کسب و کار خود را از طریق ارسال ایمیل به بیش از 5000 کاربر ثبتنام کننده در میان بگذارند.

پایان سخن اینکه، خدمات پنجره ایرانیان به فعالان صنعت در و پنجره ایران همچنان در حال گسترش خواهد بود. منتظر خبرهای جدید باشید.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 83، شهریورماه 1393

 


ثبت نظر

ارسال