همایش خانواده بزرگ وین‌تک در هتل اسپیناس پالاس

پنجره‌ایرانیان؛ گردهمایی شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) و شرکت عایق کویر یزد با حضور مدیران ارشد دو مجموعه به میزبانی شرکت آدوپن پلاستیک پرشین در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد .
  • شنبه 16 آذر 1398 ساعت 9:29

همایش خانواده بزرگ وین‌تک با حضور مهندس کاوه خداپرست، مدیرعامل مجموعه آدوپن پلاستیک پرشین و سید رضا دستمالچی، مدیرعامل عایق کویر یزد روز چهارشنبه 28 آبان‌ماه 1398 در تالار ایوان هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این همایش که به یُمن همکاری شرکت‌های وین‌تک و عایق کویر یزد تدارک دیده شده بود جمعی از نمایندگی‌های شرکت عایق کویر یزد، مدیران ارشد و فعالان عرصه دروپنجره سراسر کشور حضور داشتند.

در بخشی از این همایش، مهندس خداپرست، مدیرعامل مجموعه آدوپن پلاستیک پرشین ضمن خوشامدگویی به حضار از آغاز همکاری با مجموعه عایق کویر یزد خبر داد و گفت: این همکاری، سرآغاز و فرصتی مناسب برای گسترش مراودات میان مجموعه وین‌تک و بخش‌های مختلف صنعت دروپنجره کشور است و امیدوارم این حرکت نه‌تنها برای این دو مجموعه بلکه برای سایر همکاران مجموعه عایق کویر یزد در سراسر کشور نیز حاوی منافع و پیام‌های امیدبخش باشد.

سید رضا دستمالچی، مدیرعامل عایق کویر یزد نیز از مجموعه وین‌تک به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تولید کننده پروفیل های دروپنجره یو.پی.وی.سی کشور یاد کرد و گفت: باعث خوشحالی من و همه همکارانمان است که مجموعه‌ای مانند وین‌تک که در حد و اندازه‌های جهانی است در صنعت دروپنجره کشور ایران فعالیت می‌کند. من مشابه مجموعه وین‌تک را تنها در کشورهای اروپایی دیده‌ام و امیدوارم در سایه همکاری‌های دوجانبه شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه و سایر همکارانمان در صنعت دروپنجره کشور باشیم.

پخش ویدئوکلیپ‌هایی از فعالیت مجموعه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین از دیگر بخش‌های این همایش بود. همچنین مهندس مرادی و مهندس نظری طی سخنانی به معرفی پیشینه وین‌تک در جهان و توانمندی‎های وین‌تک در ایران پرداخته و توضیحاتی در خصوص معرفی محصولات این شرکت ارائه دادند. دکتر آزادی (عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی) نیز در خصوص اصول بازاریابی و فروش و برندینگ در این همایش به ایراد سخن پرداخت.  

حضور هنرمند طنزپرداز حسن ریوندی و اجرای برنامه جذاب و نشاط‌آور استندآپ کمدی پایان‌بخش و حسن ختام همایش بزرگ وین‌تک بود.

گفتنی است، گزارش مشروح این همایش به انضمام گزارش تصویری در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال