قدردانی امیر شیری از حامیان پنجره‌ایرانیان در آغاز چهاردهمین سال فعالیت نشریه

مدیر مسئول نشریه پنجره ‌ایرانیان، به مناسبت پایان سیزدهمین سال فعالیت مجموعه، طی پیامی از کلیه حامیان و کارکنان مجموعه پنجره‌ایرانیان قدردانی کرد.
  • چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 10:57

بیستم آبان‌ماه امسال مجموعه پنجره‌ایرانیان وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شد. روشن است که فعالیت در عرصه مطبوعاتی آن‌هم در حوزه‌ای تخصصی با چه دشواری‌هایی روبه‌روست. پنجره‌ایرانیان نیز در تمام این سال‌ها که سعی داشته چشم بیدار و زبان گویای صنعت دروپنجره کشورمان باشد، فرازونشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و به لطف ایزد منان تاکنون توانسته همچنان در این وادی پرخطر به حرکت خود ادامه دهد.

اما این مهم بدون همراهی و همفکری اهالی صنعت دروپنجره از مجموعه پنجره‌ایرانیان به انجام نمی‌رسید. از همین رو، مدیریت پنجره‌ایرانیان در این مقطع و در آغاز چهاردهمین سال فعالیت خود، از تمامی فعالان صنعت اعم از صاحبان صنایع، بازرگانی‌ها، انجمن‌ها، گروه‌های صنفی تخصصی و همچنین کارکنان مجموعه پنجره‌ایرانیان که در طول همه این سال‌ها حمایت خود را از ما دریغ نکردند کمال تشکر را داشته، دست آنان را به گرمی فشرده و از یکایک ایشان قدردانی می‌کند. پوشیده نیست که طی این طریق پرسنگلاخِ سیزده‌ساله بدون پشتوانه ایشان میسر نمی‌بود.

در همین‌جا آرزو می‌کنم که پشتیبانی اهالی صنعت دروپنجره کشورمان از پنجره‌ایرانیان کماکان و همچون گذشته ادامه داشته باشد تا ما نیز توان فائق آمدن بر مشکلات بی‌شمار موجود را داشته و همچنان بر رسالت خود، مبنی بر آگاهی‌رسانی پابرجا بمانیم.


ثبت نظر

ارسال