با پنجره ایرانیان آنلاین شوید ؛ امیر شیری

یک سال مطالعه و تحقیق و بیش از 6 ماه تلاش سرانجام به نتیجه رسید تا سایت رسمی ماهنامه پنجره ایرانیان به عنوان بازوی رسانه‌ای و فرهنگی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران به نشانی www.panjereh-iranian.com در نهایت رونمایی شود.
  • یکشنبه 1 تیر 1393

اما این تحول و ابتکار در حوزه اطلاع‌رسانی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی با رویکرد نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی به ویژه صنعت ساختمان ایران با چه اهدافی انجام شد و چه خدماتی به مخاطبان و مشتریان همیشه همراه پنجره ایرانیان ارائه می‌کند؟ اجازه می‌خواهم شفاف و صادقانه چون همیشه به مثابه آیینه‌ای صاف و بی‌غبار از چرایی راه‌اندازی سایت رسمی پنجره ایرانیان و چگونگی خدمات و امکانات آن سخن بگویم و فروتنانه از شما بزرگواران استدعا نمایم که با نقدها و نظرها و پیشنهادهای خویش راهنمای ما باشید تا این نهال تازه روییده در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران به درختی تنومند و مرجع رسانه‌ای آن‌لاین این صنعت تبدیل شود. بی‌تردید آنچه در سایت رسمی پنجره ایرانیان، تقدیم می‌شود، نیازمند نقد و نظرهای کارشناسانه شما عزیزان خواهد بود و مهمترین سرمایه جاودانه پنجره ایرانیان، همانا اعتماد توام با نقدهای سازنده و پیشنهادهای عالمانه مخاطبان و مشتریان ماهنامه پنجره ایرانیان در سراسر کشور خواهد بود. اما چرا راه‌اندازی سایت رسمی پنجره ایرانیان با قالب و محتوای متفاوت و اختصاصی ضرورت داشت و چگونه قرار است که همگی فعالان این صنعت نوظهور در ایران از خدمات و امکانات آن بهره‌مند شوند؟


 آن‌لاین بودن شرط لازم برای رقابت سالم:

واقعیت این است که در دنیای امروز، رمز موفقیت جاودانه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، در گرو رقابت سالم و شفاف است و به همین دلیل نشریه پنجره ایرانیان در طول دوره انتشار خود همواره تاکید داشته و دارد تا فضا و بستری برای رقابت فراهم آورد و راه را برای انحصارطلبی و مخدوش شدن فضای رقابت ببندد. بر همین مبنا، راه‌اندازی سایت رسمی نشریه پنجره ایرانیان به نشانی www.panjereh-iranan.com بستر و فضای جدیدی در عرصه اطلاع‌رسانی و تبلیغات آن‌لاین برای رقابت سالم و شفاف قلمداد می‌شود و تلاش بر این است که در این فرایند، همه فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران بتوانند، اخبار، گزارش‌های خبری، گفتگوها، گزارش تصویری از فعالیت‌های خود و همچنین افتخارات به دست آمده را آن‌لاین ارائه کنند. باور ما این است که آن‌لاین بودن شرط لازم برای رقابت سالم است و این حق دسترسی برای همگان فراهم است که مدیران شرکت‌ها و کارآفرینان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران و دیگر صنایع و خدمات جانبی و وابسته بتوانند فصل جدیدی را در دنیای صنعت و تجارت بر بستر رقابت تجربه کنند.

 سایت پنجره ایرانیان مکمل ماهنامه پنجره ایرانیان

واقعیت روشن دیگر این است که سایت رسمی پنجره ایرانیان، جدای از نشریه تخصصی و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان نبوده و بر همین مبنا، افزون بر انتشار و انعکاس تمامی محتوای چاپ شده در ماهنامه بر روی وب‌سایت رسمی پنجره ایرانیان هم به صورت پی‌دی‌اف و هم به صورت متنی در محیط وب، روزانه آخرین خبرها و تحولات بازار مسکن و صنعت ساختمان در سایت رسمی پنجره ایرانیان منتشر می‌شود و این حق برای همگان به صورت عادلانه و مساوی فراهم شده است تا اخبار و گزارش‌های مورد نظر خود را آن‌لاین منتشر نمایند. با این رویکرد جدید، بدیهی است که جریان اطلاع‌رسانی در پنجره ایرانیان و صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران و دیگر صنایع وابسته و جانبی آن، محدود به زمان انتشار ماهنامه پنجره ایرانیان نخواهد بود. به ویژه اینکه روزانه خبرنامه الکترونیکی پنجره ایرانیان به نشانی پست الکترونیکی تمامی فعالان صنعت که ثبت‌نام کرده باشند، ارسال خواهد شد و این راه ارتباطی یک راه ارتباطی یکسویه نخواهد بود و همزمان این امکان فراهم خواهد بود، که همه بتوانند اخبار و اطلاعات مورد نظر خود را از طریق خبرنامه به اطلاع دیگران برسانند. توضیح اینکه تنها کافی است شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند به دریافت روزانه خبرنامه پنجره ایرانیان، نشانی ایمیل یا همان پست الکترونیکی خود را در بخش خبرنامه سایت پنجره ایرانیان درج نمایند.

 بانک اطلاعات شرکت‌ها؛ فرصتی استثنایی برای همه

یکی از بخش‌های قابل اعتنا و پیشرفته سایت رسمی پنجره ایرانیان، پیش‌بینی صفحات اختصاصی برای تمامی شرکت‌های فعال صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی است با این توضیح که یک صفحه ثابت نبوده و کاملا از پویایی برای به روز‌رسانی محتوای متنی و تصویری در هر لحظه برخوردار است، تنها کافی است مدیران شرکت‌ها و واحدهای صنعتی فعال این صنعت با مراجعه به وب‌سایت رسمی پنجره ایرانیان در قسمت «فرم بانک اطلاعات» اطلاعات مورد نظر خود را درج و نسبت به ارسال آن‌لاین فرم تکمیلی اقدام نمایند. بدیهی است که به سبب رویکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی صفحات اختصاصی شرکت‌ها، حضور در بانک اطلاعات مستلزم پرداخت هزینه برابر تعرفه تعیین شده است. البته مهم این است که قابلیت‌ها و امکانات بانک اطلاعات پنجره ایرانیان به دقت مورد توجه قرار گیرد تا امتیازها و برتری‌های آن نسبت به برخی بانک‌های مشابه احتمالی روشن شود. به واقع بانک اطلاعات شرکت‌ها در سایت رسمی پنجره ایرانیان، افزون بر نمایش اطلاعات پایه هر شرکت نظیر، نام مدیرعامل، نشانی پست الکترونیکی و سایت رسمی آنها و معرفی فعالیت‌ها و کالاها و خدمات آن، از این امکان برخوردار است که در صفحه اختصاصی هر شرکت در بانک اطلاعات شرکت‌ها، آخرین گزارش تصویری مربوطه، خبرها و گزارش‌ها و گفتگو‌های اختصاصی و افتخارات کسب شده توسط هر شرکتی به طور مجزا به نمایش درآمده و البته در بالای هر صفحه‌ای یک طرح تبلیغاتی ویژه هر شرکت درج خواهد شد، با این توضیح که صفحات بر اساس درجه‌بندی غرفه‌های مجازی، این امکان در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته که بر اساس امکانات مورد نظر، اطلاعات شرکت خویش را به نمایش بگذارند. البته تقسیم‌بندی شرکت‌ها متناسب با حوزه فعالیت‌ آنها به پنج بخش پروفیل، یراق‌آلات، در و پنجره، ماشین‌آلات و ملزومات بوده و اولویت درج نام شرکت‌ها هم بر اساس حروف الفبا صورت می‌گیرد. خاطرنشان می‌سازد که مسئولیت صحت اطلاعات درج‌شده بر روی صفحات اختصاصی هر شرکت در بانک اطلاعات پنجره متوجه خود شرکت‌هاست و در آینده نزدیک، نام شرکت‌هایی که اطلاعات آنها تکمیل نباشد، از فهرست بانک اطلاعات پنجره ایرانیان حذف خواهد شد. برای تکمیل اطلاعات یا اطلاع از نحوه انتخاب غرفه‌های مورد نظر و امکانات پیش‌بینی شده بر اساس رتبه‌بندی شرکت‌ها، می‌توانید با واحد بازرگانی و تبلیغات پنجره ایرانیان در ارتباط باشید.

 اخبار شرکت‌ها؛ دروازه‌ای برای اطلاع‌رسانی شفاف

یکی از ویژگی‌های خاص و وجه امتیاز پیش‌بینی شده در سایت رسمی پنجره ایرانیان، امکان بازنشر اخبار شرکت‌های صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران و اطلاع‌رسانی آنلاین و فوری خبرهای موفقیت‌ شرکت‌ها در عرصه رقابت و البته معرفی آخرین اطلاعیه‌های رسمی شرکت‌ها در عرصه‌های گوناگون از جمله کسب جوایز و تندیس‌ها، معرفی محصولات جدید و البته فهرست بهای کالاها و خدمات خواهد بود که افزون بر نشر در سایت رسمی پنجره ایرانیان در بخش ویژه «اخبار شرکت‌ها» این امکان فراهم شده که اخبار مورد نظر در قالب خبرنامه روزانه پنجره ایرانیان به نشانی ایمیل بیش از 3000 فعال صنعت ساختمانی ایران و به ویژه تلاش‌گران صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران ارسال خواهد شد. بدیهی است که در صورت تمایل، مدیران شرکت‌ها به تنظیم خبرها و گزارش‌های ارسالی مورد نظر خود، این آمادگی از جانب تحریریه ماهنامه پنجره ایرانیان وجود دارد که نسبت به اصلاحات خبرها و گزارش‌ها حسب نظر مدیران شرکت‌ها اقدام نماید. برای همین منظور در وب‌سایت رسمی پنجره ایرانیان، در قسمت منوی اصلی، فرم ویژه‌ای با عنوان «ارسال خبر» گنجانده شده که همگان می‌توانند، با تکمیل فرم یادشده، خبرها و تصاویر مورد نظر خود را به طور مستقیم با بخش تحریریه پنجره ایرانیان که زیرنظر مستقیم سردبیری ماهنامه فعالیت می‌کند، ارسال کنند.

 تبلیغات آنلاین روی سایت رسمی پنجره ایرانیان

پنجره ایرانیان در طول 7 سال فعالیت حرفه‌ای خود، همواره بر اصل رقابت سالم و شفاف تاکید داشته و دارد که فرصت تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات برای همه شرکت‌ها فراهم آورد، هرچند محدودیت‌ صفحات باعث شده تا اولویت‌های حرفه‌ای در پذیرش آگهی‌های تبلیغاتی اعمال شود، که این محدودیت‌ها و اولویت‌گذاری‌ها خوشبختانه از سوی فعالان صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران قابل قبول بوده و از این منظر باید تاکید کنیم که شبکه خبری و اطلاع‌رسانی پنجره ایرانیان به نشانی www.panjereh-iranian.com هم به دلیل محدودیت فضای تبلیغاتی مواجه بوده و بر همین اساس، پذیرش آگهی جهت نمایش در سایت رسمی پنجره ایرانیان، متناسب با اولویت‌های تعیین شده از سوی بخش تبلیغات و بازرگانی انجام می‌شود و تلاش مدیریت ماهنامه همواره بر این اصل استوار بوده و خواهد بود، که ضمن احترام نهادن به نظرات مدیران شرکت‌ها و فعالان این صنعت مبنی بر عدم اختصاص دائمی فضای تبلیغاتی به برندها و شرکت‌ها، به گونه‌ای اقدام شود که دستکم بخشی از فضای تبلیغاتی در دوره زمانی مشخص متغیر شده و در اختیار دیگر برندها و شرکت‌ها قرار گیرد. به همین منظور برای آگاهی از شرایط درج آگهی در سایت رسمی پنجره ایرانیان و رزرو محل تبلیغ موردنظر خود، می‌توانید با بخش تبلیغات و بازرگانی ماهنامه در ارتباط باشید یا اینکه از شرایط عمومی تعیین شده و درج شده بر روی وب‌سایت رسمی پنجره ایرانیان، اطلاعات مورد نظر را کسب نمایید.

 خدمات ویژه دیگر برای کسب و کار آنلاین

البته اشاره به خدمات کم‌نظیر و قابل توجه پیش‌بینی شده در سایت رسمی پنجره ایرانیان، در این نوشتار مقدور نخواهد بود و به اندازه باید گفت که افزون بر آنچه در بالا اشاره مختصری بدان شد، همه می‌توانند نشانی اینترنتی وب‌سایت رسمی شرکت خویش را در بخش پیوندهای پنجره ایرانیان درج نمایند و حتی برای ارسال طرح‌های تبلیغاتی و تصاویر مورد نظر، از منوی خدمات پنجره ایرانیان، فرم‌های تعریف شده را تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند. بخش نیازمندی‌های پنجره ایرانیان با بخش‌بندی‌های مجزا و تعریف شده هم در اختیار همگان قرار دارد تا نیازمندی‌های خود را به اطلاع دیگران برسانند و همه می‌توانند، متن کامل تمامی گفتگو‌های پنجره ایرانیان در 3 سال اخیر را در منوی گفتگو مطالعه و حتی نسبت به دانلود گفتگو‌های مورد علاقه خود به صورت پی‌دی‌اف اقدام نمایند.
باور ما در پنجره ایرانیان این است که امروز صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران و دیگر صنایع وابسته و جانبی این صنعت، بایسته و شایسته است که فعالیت خود را محدود به جغرافیای خاص نکنند و یقین بدانند که ماندن در میدان رقابت، نیازمند گام‌نهادن صحیح در مسیر صحیح و مطمئن برای موفقیت در کسب و کار است و از این جهت، سایت رسمی پنجره ایرانیان می‌تواند به عنوان زنجیره دیگری از خدمات ماهنامه پنجره ایرانیان به معنای گام نهادن در مسیر صحیح و مطمئن در دنیای کسب و کار صنعت ساختمان ایران و البته اختصاصی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران باشد.
از حالا به بعد با پنجره ایرانیان، آنلاین شوید. نشانی ما؛ www.panjereh-iranian.com

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 81،تیرماه1393 


ثبت نظر

ارسال