افتخاری دیگر از مجموعه آلوکد درسال 2016

پنجره ایرانیان: شرکت آلوکد در دومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی موفق به دریافت دو نشان ملی و یک نشان بین ‏المللی از سوی وزارت راه و شهرسازی، دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، اتاق تعاون و مجموعه بین المللی ics group (اتحادیه اروپا) شد.
  • سه شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 9:46

بر اساس اخبار رسیده، دومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل ونقل،ساختمان و راه وشهرسازی در روز 11 بهمن 1394 بارویکرد ارتقاء تعاون و بخش خصوصی باحضورمسئولان وزارتخانه‌های تعاون،کارورفاه اجتماعی وراه وشهرسازی برگزارشد.

ازمحورهاواهداف این اجلاس یک روزه که در مرکز همایش‌های صداوسیما برپا بود،ایجادفرصت هم‏ اندیشی وتبادل دستاوردهای اجرایی درحوزه حمل ونقل،راه وصنایع وابسته،بررسی فرصت‏ های پساتحریم درصنعت حمل ونقل،راه،شهرسازی وساختمان بود.

در این نشست شرکت آلوکد موفق به دریافت دو نشان ملی(نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنعت در و پنجره؛ و نشان ویژه اعتماد مشتریان در صنعت در و پنجره) و یک نشان بین ‏المللی (استاندارد و جایزه بین ‏المللی انتخاب نخست مهندسین و پیمانکاران (fce building در صنعت ساختمان) از سوی وزارت راه وشهرسازی، دبیرخانه توسعه ملی ایران، اتاق تعاون و مجموعه بین‏ المللی ics group (اتحادیه اروپا) شد.


ثبت نظر

ارسال