معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تلاش آخوندی جهت دولتی نشدن نظام مهندسی

پنجره ایرانیان: معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا انتخابات سازمان نظام مهندسی دولتی نشود، گفت: کاندیداها تا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه هفته جاری می‌توانند تبلیغات کنند.
  • سه شنبه 14 مهر 1394 ساعت 10:7

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد مظاهریان اظهار کرد: انتخابات نظام مهندسی برای جامعه مهندسی کشور مهم شده است و دولت تمام تلاش خود را به کار بسته است که سازمان نظام مهندسی دولتی نشود.

وی با بیان این‌که وزیر راه و شهرسازی تا مرز استیضاح پیش رفته تا این نهاد غیردولتی (سازمان نظام مهندسی ساختمان) دولتی نشود، تصریح کرد: یکی از تحولات عمده و اساسی انتخابات این دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان این است که افراد دیگر به‌صورت انفرادی تبلیغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: دیگر این‌گونه نیست که فردی بیاید و بگوید وضعیت را گلستان کرده و اصلاح می‌کنیم،  ‌یا این‌که دیگر شاهد تبلیغات شعارگونه مانند دوره‌‌های قبل نیستیم. معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که جامعه مهندسی به بلوغ رسیده و به‌صورت جمعی فعالیت می‌کنند، یادآور شد: کاندیداها تا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه (15 مهرماه) می‌توانند تبلیغات کنند و 8 صبح پنجشنبه (16 مهرماه) انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال