راه‎اندازی خط تولید آلومینیوم شرکت فوم اینداستری در بروجن

پنجره ایرانیان: نخستین خط تولید در و پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی در استان چهار محال بختیاری، توسط کارشناسان خارجی شرکت فوم اینداستری اول مهر ماه 1394 در شهرستان بروجن (استان چهار محال بختیاری) راه‎اندازی شد.
  • چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 10:19

محمدرضا قائمیان مدیر فروش شرکت فوم اینداستری در ایران به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: راه‎اندازی این خط تولید از مرحله مذاکره تا توافق در کمتر از چند روز طی شد و شرکت سایان بروجن اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت‎های خط تولید فراهم آورد و پس از آن مراحل تجهیز، نصب و راه‎اندازی توسط شرکت فوم اینداستری به سرعت انجام شد.

مدیر فروش فوم اینداستری با تاکید بر سرعت راه‎اندازی این خط تولید، اظهار داشت: بر اساس گفته‏ های خریدار، این نخستین خط تولید آلومینیوم اختصاصی در استان چهارمحال بختیاری می‏ باشد که با توجه به نزدیک بودن شهرستان بروجن به شهر اصفهان، خدمات این شرکت می ‏تواند در استان اصفهان به ویژه شهر اصفهان نیز صورت پذیرد.

وی همچنین اضافه کرد: آموزش پرسنل این شرکت توسط نیروهای خارجی شرکت فوم به همراه نیروهای ایرانی در و پنجره ‏سازی صورت گرفته که امید است با بهره‏ گیری از هزینه پرداخت شده توسط شرکت فوم، بازدهی مطلوب توسط شرکت سایان بروجن در راستای خدمات و تولید در و پنجره محقق گردد.

گفتنی است شرکت فوم اینداستری طراحی، تولید و مونتاژ ماشین ‏آلات ساخت در و پنجره و نمای آلومینیوم نرمال و ترمال برک را در ایتالیا به انجام می‏ رساند که در حال حاضر به استثنا برش ‏های دو سر (با توجه به تنوع بیش از حد محصول) اقدام به دپو سایر محصولات در ایران کرده است.


ثبت نظر

ارسال