نمایشگاه عمران و ساختمان در کیش

پنجره ایرانیان: معاونت تحقیقات، پشتیبانی و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران برگزاری نمایشگاه عمران و ساختمان کیش را با هدف شناسایی توانمندی‌ اتاق،اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه بین‌المللی توسط اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.
  • دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:22

به گزارش فارس،‌ محمد حسین کلاتهایی با بیان خبر فوق افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و با حضور 124 شرکت داخلی و خارجی که شرکتهای خارجی به صورت نمایندگی هستند، برگزار می شود.وی گفت: محصولات این نمایشگاه در مساحت 5100 مترمربع و در 125 غرفه در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

کلاتهایی ادامه داد: در یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش، 18 شرکت به نمایندگی از کشورهای بلژیک، فنلاند، المان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، برزیل، سوییس، مالزی، تایوان، کره جنوبی، چین، ژاپن لهستان، فرانسه، کانادا، نروژ و امریکا حضور خواهند داشت.

وی در بیان موضوعات و محصولاتی که در این نمایشگاه به معرض نمایش در می آید، به ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی، پوشش های سخت و دیوار، تجهیزات ساختمانی درب و پنجره، شیرالات، کاشی سرامیک،اسانسور و بالابرها، سیستم های گرمایش و سرمایشی، درب‌های اتوماتیک، سنگ‌های ساختمانی و لوازم و تجهیزات الکترونیک اشاره کرد.

این مقام مسئول اتاق تعاون ایران در توضیح اهداف برگزاری این نمایشگاه به شناسایی توانمندی شرکت های فعال ساختمانی در ایران، چه تعاونی و غیر تعاونی و همچنین ایجاد تبادل اطلاعات تولیدات و نیازمندی های بخش ساختمان سازی اشاره کرد.وی در ادامه بیان داشت: منطقه آزاد کیش بر مبنای ایده اقتصاد مقاومتی، آماده برگزاری نمایشگاه در این زمینه است. کلاتهایی تاکید کرد: اتاق تعاون ایران در برگزاری نمایشگاه‌ها در همه موارد به ویژه صنعت ساختمان، توانمندی‌ خود را به نمایش می‌گذارد.

معاونت امور پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران گفت: 3 سال متوالی است که این نمایشگاه از سوی اتاق تعاون ایران به عنوان مجری برگزار می‌شود.وی اعلام کرد: در این نمایشگاه بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر و معاون امور تعاون وزارت تعاون و اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران حضور خواهند یافت.

کلاتهایی هم چنین از برگزاری همایش مهندسان نظام مهندسی کاردانی کشور توسط سازمان نظام مهندسی کاردانی ایران و با همکاری اتاق تعاون ایران در منطقه آزاد کیش به مدت دو روز در کیش خبر داد و گفت: این رویداد از پنجم تا هشتم خرداد ماه در کیش برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال