تحویل رایگان یراق‌ توسط دیاکو به مشتریان

گروه صنعتی دیاکوکیش در طرح ویژه‌ای تصمیم گرفته تا یراق‌آلات مورد نیاز واحدهای همکار خود را با حداقل قیمت ممکن و در عمل به صورت رایگان تحویل مشتریان دهد ، بنابر اعلام این شرکت، "تحویل یراق‌آلات به صورت رایگان" یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای کاهش قیمت تمام شده تولید در و پنجره‌ها خواهد بود.
  • دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 17:27

بنابر خبر دریافتی از سوی شرکت دیاکوکیش، با توجه به اینکه این شرکت همواره سیاست خود را بر اساس حمایت از رشد صنعت و پایین آوردن قیمت تمام شده برای مصرف کننده نهایی تنظیم کرده، مصمم است به عنوان یک عنصر کوچک از صنعت در و پنجره‌های دوجداره ، فرهنگ مصرف بهینه انرژی در ساختمان را در راستای منافع ملی نهادینه کند. دیاکوکیش در این طرح تصمیم دارد تا با کاهش حاشیه سود یراق‌آلات خود، هزینه تمام شده تولیدکنندگان در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی طرف همکار خود را به حداقل ممکن برساند تا آنها افزون بر حفظ کیفیت بتوانند رقابت سالم و شفاف را رقم بزنند. مدیریت گروه صنعتی دیاکوکیش بر این باور است که طرح ویژه این شرکت یک گام عملی و خارج از ترفند‌های تبلیغاتی مشابه و شعارگونه است و بر این اصل تاکید دارد که مبنای پیشنهاد دیاکوکیش بر اصل تحویل رایگان یراق‌آلات استوار شده است.


نظرات

علی روشن

با سلام از همکاران تولید کننده درب و پنجره در استان قزوین میباشیم لطفا جهت استفاده از مخصولات تان لیست قیمت ارسال فرمایید با تشکر (شرکت نقش اسمانه ) ایمیل : [email protected]

عباس حمیداوی

از همکاران تولید درب وپنجره هستم،لیست قیمت پروفیل رو ارسال کنید،ممنون از همکاری

ثبت نظر

ارسال