تجلیل از هافمن در سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ در سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران از شرکت هافمن تجلیل شد.
  • شنبه 21 اسفند 1400 ساعت 12:23

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، بیش از ۲۵۰۰ نفر از بزرگان و تاثیرگذاران صنعت ساختمان در رویدادی به نام اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران که به همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، شرکت کردند.

این مراسم در تاریخ ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ برای سومین بار و با هدف تقدیر از مهندسین ساختمان به مناسبت روز مهندس برگزار شد. در این مراسم بیش از ۵۰۰ نفر از سازندگان شاخص تهران و کشور، ۱۰۰۰ نفر از برترین و فعال‌ترین معماران پایتخت، برترین دفاتر معماری تهران، انبوه‌سازان، بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و کارآفرینان صنعت ساختمان و مدیران عالی‌رتبه حوزه‌های شهری و ساختمانی کشور حضور داشتند.

گروه صنعتی هافمن علاوه بر داشتن غرفه تخصصی، حامی این رویداد بوده و مدیرعامل گروه صنعتی هافمن آقای دکتر محمد حمیدیه به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت.

در ادامه مراسم از معماران و سازندگان برتر و منتخبین سال تقدیر و تشکر شد. اهدای لوح تقدیر به کارآفرینان برتر صنعت ساختمان و برگزاری پنل‌های متنوع و تخصصی در زمینه چشم‌انداز معماری و ساخت‌وساز در ایران و جهان از دیگر برنامه‌های این رویداد بود. پنل پیش‌بینی اقتصاد مسکن در سال ۱۴۰۱ توسط کارشناسان و تحلیل‌گران این صنعت برگزار شد.

پایان اجلاس نیز همراه بود با تجلیل از دکتر حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن که به نیابت از ایشان مهندس وهاب‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی گروه صنعتی هافمن لوح و تندیس را دریافت کردند.

از گروه صنعتی هافمن که حامی برگزاری این رویداد بود در قالب تقدیرنامه‌ای از سوی دبیر رویداد تجلیل شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: حضور و مشارکت ارزشمندتان را در برگزاری اجلاس سالانه سازندگان و طراحان تهران صمیمانه ارج می‌نهیم و به پاس تلاش و اهتمام ارزنده‌ای که طی این سال‌ها در جهت بهبود و ارتقای صنعت ساختمان داشته‌اید مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نموده و با آرزوی تداوم این همکاری بی‌بدیل، این لوح سپاس تقدیمتان می‌گردد. امید که در سایه ایزد یکتا، همواره سبز و پایدار بمانید.


ثبت نظر

ارسال