در سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران عنوان شد؛

مدیرعامل هافمن: از گفتاردرمانی دوری کنیم و به عمل‌گرایی بپردازیم

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل هافمن در سومین اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران گفت: مدیریت زمان یکی از مباحث مهم در مهندسی است؛ ازاین‌رو بهتر می‌دانم سخنرانی بسیار کوتاهی داشته باشم و از گفتاردرمانی و سخن گفتن دوری کنم تا بتوانیم بیشتر به عمل‌گرایی بپردازیم.
  • دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت 6:2

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سران و افراد تاثیرگذار صنعت ساختمان، روز گذشته در رویدادی به نام اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران شرکت کردند. این رویداد به همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در این مراسم که ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ برای سومین بار و با هدف تقدیر از مهندسان ساختمان به مناسبت روز مهندس برگزار می‌شد، بیش از پانصد نفر از سازندگان شاخص تهران و کشور، هزار نفر از برترین و فعال‌ترین معماران پایتخت، نمایندگان برترین دفاتر معماری تهران، انبوه‌سازان، بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و کارآفرینان صنعت ساختمان و مدیران عالی‌رتبه حوزه‌های شهری و ساختمانی کشور حضور داشتند.

در این جمع، گروه صنعتی هافمن، یکی از شرکت‌های شاخص و تاثیرگذار صنعت، علاوه بر داشتن غرفه تخصصی، حامی رویداد بوده و دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن نیز به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت.

وی بیان کرد: «مدیریت زمان یکی از مباحث مهم در مهندسی است. ازاین‌رو بهتر می‌دانم سخنرانی بسیار کوتاهی داشته باشم و از گفتاردرمانی و سخن گفتن دوری کنم تا بتوانیم بیشتر به عمل‌گرایی بپردازیم».

حمیدیه افزود: در میان مهندسان و خبرگان صنعت ساختمان، سخنان تخصصی و آمار و ارقام نخواهم گفت و زیره به کرمان نمی‌برم. مردم از سخن شنیدن و حرف و شعار خسته‌اند، باید بتوانیم با عمل‌گرایی به سمت رسیدن به اهداف حرکت کنیم.

در ادامه مراسم از معماران و سازندگان برتر و منتخبان سال، قدردانی شد. اهدای لوح تقدیر به کارآفرینان برتر صنعت ساختمان و برگزاری پنل‌های متنوع و تخصصی در زمینه چشم‌انداز معماری و ساخت‌وساز در ایران و جهان، از دیگر برنامه‌های این رویداد بود. پنل پیش‌بینی اقتصاد مسکن در سال ۱۴۰۱ نیز با حضور کارشناسان و تحلیل‌گران این صنعت برگزار شد.

در پایان برنامه از مدیرعامل گروه صنعتی هافمن تجلیل شد که مهندس وهاب‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی گروه صنعتی هافمن به نیابت از دکتر حمیدیه لوح و تندیس ویژه این اجلاس را دریافت کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: «حضور و مشارکت ارزشمندتان را در برگزاری اجلاس سالانه سازندگان و طراحان تهران صمیمانه ارج می‌نهیم و به‌پاس تلاش و اهتمام ارزنده‌ای که طی این سال‌ها در جهت بهبود و ارتقای صنعت ساختمان داشته‌اید مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نموده و با آرزوی تداوم این همکاری بی‌بدیل، این لوح سپاس تقدیمتان می‌گردد. امید که در سایه ایزد یکتا، همواره سبز و پایدار بمانید».


ثبت نظر

ارسال