راه‌اندازی واحد تمام اروپایی آنادایزینگ پارس آلومین

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت پارس آلومین واحد آندایز و فینیشینگ تمام اروپایی را در ایران راه‌اندازی کرده است.
  • یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 11:13

به گزارش فلزات آنلاین، شرکت پارس آلومین اراک، تولیدکننده انواع پروفیل‌های ساختمانی و صنعتی آلومینیومی به ‌روش اکستروژن از سال 1380 آغاز به‌کار کرده است. شرکت پارس آلومین اراک از همان ابتدای فعالیت با هدف تولید پروفیل‌های اختصاصی با کیفیت بالا و قابل‌رقابت با محصولات درجه‌یک خارجی سیاست‌گذاری شده است.

بدین منظور شرکت پارس آلومین اراک با به‌روز کردن مداوم تکنولوژی تولید و تهیه ماشین‌آلات و ابزار مؤثر بر کیفیت از معتبرترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات در سطح جهان، همواره تلاش برای حضور در صف اول رقابت در کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.

در راستای بهبود کیفیت تولیدات، شرکت پارس آلومین اراک در سال 1385 موفق به اخذ گواهی‌نامه 2000-9001 ISO در مدیریت کیفیت شده است. شرکت پارس آلومین اراک دارای پرس اکستروژن 2000 تن و مجهز به کارگاه قالب‌سازی است. کارگاه پولیش قالب شرکت پارس آلومین، مجهز به ماشین‌آلات CNC بوده که برگرفته از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا است.

این شرکت از سال 1386 اقدام به راه‌اندازی واحد آنادایزینگ در شهرستان شهرکرد کرد اما پس از 10 سال به علت فرسودگی ماشین‌آلات آن خط را به‌طور کامل واگذار کرد و در قالب طرح توسعه شرکت "پارس آلومین" اقدام به تأسیس واحد آنادایزینگ در شهر اراک و در مجاورت واحد تولید پروفیل کرد. واحد آبکاری جدید که در بهمن سال 1399 به بهره‌برداری کامل رسید، توسط شرکت آلسان اسپانیا طراحی و اجرا شد.

تأمین بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلات توسط شرکت آلسان اسپانیا صورت گرفته و بخشی دیگر نیز شامل رکتی‌فایر 12000 آمپر و ترانس مولتی کالرینگ 6000 آمپر از شرکت آلو سرویس ایتالیا خریداری شده است. همچنین تمام مواد اولیه شرکت توسط شرکت ایتال تکنو ایتالیا تأمین می‌شود.

بنابراین می‌توان ادعا کرد واحد آنادایزینگ شرکت پارس آلومین از معدود واحدهای آندایز تمام اروپایی فینیشینگ در ایران است. این شرکت آمادگی ارائه خدمات آندایز در طیف‌های مختلف رنگی شامل سیلور، شامپاینی، برنز، قهوه‌ای، مشکی و طلایی به‌ روش الکتروکالرینگ به‌صورت مات و براق را دارد. به‌علاوه امکان پولیشینگ و براشینگ پروفیل نیز در این شرکت وجود دارد.


ثبت نظر

ارسال