راه‌اندازی خط آنادایز طلایی در صنایع آلومینیوم ماندگار

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت صنایع آلومینیوم ماندگار به‌تازگی با راه‌اندازی خط آنادایز طلایی، قدم دیگری در راستای افزایش تنوع محصولات و رضایتمندی مشتریانش برداشته است.
  • یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 10:39

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آلومینیوم ماندگار، فاطمه بیات مدیر بازرگانی مجموعه ماندگار در این خصوص اعلام کرد: با توجه به افزایش تقاضای این رنگ، بر آن شدیم با اضافه نمودن این رنگ به سبد محصول خود گام دیگری در راستای افزایش رضایت مشتریان برداریم. خط آنادایز طلایی با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد اولیه اروپایی راه‌اندازی شده و با کیفیتی بسیار بالا در حال فعالیت است.

وی افزود: صنایع آلومینیوم ماندگار ارائه‌دهنده خدمات آنادایزینگ آلومینیوم، از سال 1342 فعالیت خود در حوزه آلومینیوم را آغاز کرده است. این مجموعه در سال 1356 به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات آنادایزینگ در شمال کشور و سومین ارائه‌دهنده این خدمات در کشور مسیر خود را ادامه داد. آلومینیوم ماندگار در سال 1371 موفق به بهره‌برداری از تکنولوژی آنادایزینگ رنگی آلومینیوم شد و در سال 1387 اولین به‌روزرسانی و توسعه خطوط آنادایز خود را صورت داد.

مدیر بازرگانی مجموعه ماندگار در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه ماندگار جهت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی خود به مشتریان در سال 1398 با به‌روزرسانی و توسعه خطوط آنادایزینگ خود در شهر اراک، شهرک صنعتی خیرآباد در زمینی به مساحت 10500 مترمربع فعالیت خود را گسترش داده و تا به امروز در حال ارائه خدمات آنادایزینگ آلومینیوم در سطوح کیفی حرفه‌ای به مشتریان است. همچنین این شرکت امسال با راه‌اندازی انبار، امکان تحویل و دریافت بار در تهران را برای مشتریان خود فراهم کرد.


ثبت نظر

ارسال