مدیر فروش هافمن: به دنبال دست‌یابی به ۳۰ درصد از سهم بازار در سال 1400 هستیم

پنجره‌ایرانیان؛ مدیر فروش شرکت هافمن گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجموعه هافمن در سال 1400 برای دست‌یابی به بیش از 30 درصد سهم بازار در این صنعت تلاش می‌کند.
  • چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 14:18

آرمان وهاب‌زاده، با اشاره به سابقه حضور و وسعت تولید و فعالیت این مجموعه، گفت: هافمن 4 انبار و 2 کارخانه تولیدی در کل کشور دارد که بیش از 300 نفر به‌صورت مستقیم و بیش از 2500 نفر به‌صورت غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند. در حال حاضر این کارخانه‌ها توان ظرفیت تولید بیش از 25 هزار تن در سال را دارا هستند. همچنین 170 نماینده‌ فروش و مونتاژکار مستقیم و بیش از 500 کارگاه مونتاژکار نیز به‌صورت غیرمستقیم با هافمن همکاری می‌کنند.

وی پیرامون سهم بازار داخلی و صادرات محصولات هافمن به کشورهای دیگر عنوان کرد: در حال حاضر سهم هافمن از بازار داخلی بیش از 20 درصد است که پیش‌بینی ما برای سال آینده دست‌یابی به بیش از ۳۰ درصد سهم بازار است. در زمینه صادرات نیز، به‌طور منظم به کشورهای افغانستان، عمان و سوریه صادرات صورت می‌گیرد و کشورهای آسیای میانه و جنوب ایران نیز مقصدهای بعدی ما در سال 1400 هستند.

مدیر فروش هافمن با ارزیابی بازار رقابتی این صنعت اظهار کرد: در رابطه با صنعت ساختمان و بازار این کسب‌و‌کار، پیش‌بینی ما برای سال 1400 این است که تا 6 ماه اول، کل بازار دچار یک رکود می‌شود اما برند هافمن به دلیل داشتن برنامه‌ریزی‌های قوی ازجمله تبلیغات خوب و همچنین سیاست‌گذاری‌های انبساطی، سهمش را در بازار حفظ خواهد کرد. این مجموعه سعی دارد سهم بازارش را افزایش دهد؛ به همین منظور وارد سیاست‌های انبساطی می‌شود درنتیجه تمام تلاش خود را برای فروش خوب، تثبیت قیمت‌ها و همچنین ارائه خدمات بهتر به کار می‌برد.

وهاب‌زاده در خصوص میزان توزیع محصولات هافمن در استان‌ها خاطرنشان کرد: یکسری استان‌ها با توجه به داشتن شاخص‌های بالاتر در ساخت‌وساز مثل پروانه ساخت مسکن و همچنین مصرف بیشتر متریال یوپی‌وی‌سی در زمره استان‌های پرتیراژ به لحاظ فروش محصولات قرار می‌گیرند. تهران و البرز را که نمی‌توان از یکدیگر تفکیک کرد زیرا مراکز تولیدی در استان البرز قرار دارند که مصرف استان تهران و شهرها و مناطق منتهی به استان البرز را تأمین می‌کنند؛ به همین خاطر آمار این دو استان معمولاً با یکدیگر قرار می‌گیرند. بعدازآن استان‌هایی مثل خراسان رضوی، خوزستان و آذربایجان شرقی جزو استان‌هایی هستند که بیشترین تولید و توزیع پنجره‌های یوپی‌وی‌سی در آن‌ها انجام می‌شود.

وهاب‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی هافمن برای در اختیار گرفتن بیش از ۳۰ درصد سهم بازار در سال آینده، پیرامون توسعه فضای کارگاهی و تولید توضیح داد: کارخانه شهرکرد که از اوایل سال خریداری شده بود، آبان‌ماه به خط تولید ما اضافه شد. ظرفیت تولیدی که این کارخانه به ما می‌دهد حجم بسیار بالایی داشته و با توجه به برآورد صورت‌گرفته بالغ‌بر ۲۵ هزار تن در سال ظرفیت تولیدی دارد.

مدیر فروش هافمن درباره دستاورد جدید هافمن در زمینه ارائه خدمات یادآور شد: در حال سرمایه‌گذاری در شاخه جدیدی به نام «هافمن سرویس» هستیم که سامانه جامعی برای ارائه خدمات فروش، تولید و نصب پنجره است به‌خصوص طرح تعویض پنجره در مناطقی که پنجره‌های قدیمی دارند. این سامانه در سال ۱۴۰۰ شکوفا می‌شود که حرکت جدیدی در این صنعت است.


ثبت نظر

ارسال