نشست فرماندهان و مهندسان سپاه با مدیرعامل ایرالکو

پنجره‌ایرانیان؛ جمعی از مجمع مهندسان دفاع مقدس در سپاه روز دوشنبه 21 مردادماه سال جاری میهمان مهندس مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران بودند.
  • شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 14:12

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران، در ابتدای این جلسه مهندس مجیدی ضمن خیرمقدم، گزارش مفصلی از احداث شرکت آلومینیوم ایران، وضعیت تامین مواد اولیه در جریان تحریم‌ها، طرح‌های توسعه‌ای و در دست اجرا، وضعیت فروش داخلی و صادرات محصولات، تأمین ارز موردنیاز و نیروی انسانی به مدعوین ارائه کردند.

در ادامه مهندس عندلیب از پیشکسوتان مجمع مهندسان سپاه ضمن تشکر از میزبانی مدیرعامل ایرالکو افزود: از مهندس مجیدی که از نیروهای ارزشی و باسابقه جبهه و جنگ هستند، تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: مجمع مهندسان دفاع مقدس یک تشکل مردم‌نهاد است که در سال ۱۳۹۳ در اداره ثبت شرکت‌ها به‌عنوان یک سازمان مردمی به ثبت رسیده است و هدف آن ارائه خدمات فرهنگی و مهندسی به شرکت‌ها، مؤسسات و ارگان‌های دولتی و خصوصی است. مهندس عندلیب اظهار داشت: این تشکل مردم‌نهاد به‌هیچ‌وجه کار سیاسی، اقتصادی و انتفاعی نخواهد کرد و با یاری خداوند و دل‌سوختگان نظام مقدس اسلامی در جهت رفع معضلات و مشکلات راهکارهای عملی و قابل‌اجرا ارائه خواهد کرد.

در ادامه حاج‌آقای مالک، از پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان اراک در خصوص نقش تاثیرگذار ایرالکو در هشت سال دفاع مقدس توضیحاتی ارائه کردند.

در این نشست مهندس ابوالحسنی فرمانده سابق لشکر ۴۲ قدر و مهندس علیرضا احمدی معاونت بهره‌برداری، برنامه‌ریزی، توسعه و تحقیقات ایرالکو و جمعی از مهندسین و پیشکسوتان سپاه حضور داشتند.

در پایان نشست مدعوین از کارگاه‌های تولیدی بازدید به عمل‌آورده و مهندس احمدی توضیحات کاملی در خصوص فرآیند تولید در شرکت آلومینیوم ایران ارائه کرد.


ثبت نظر

ارسال