نرم‌افزار جامع صنعت شیشه مینا نگار

پنجره‌ایرانیان؛ فناوری داده پویشگر نرم‌افزار جامع صنعت شیشه «مینا نگار» را به بازار عرضه می‌کند.
  • دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 21:5

شرکت فناوری داده پویشگر، نرم‌افزار جامع مینا نگار را با امکان بهینه‌سازی برش، انبارداری و حسابداری برای صنعت شیشه‌های چند جداره به بازار معرفی کرده است. این نرم‌افزار کلیه نیاز کارگاه‌های شیشه‌بری سنتی که برش در آن‌ها به‌صورت دستی صورت می‌گیرد را نیز پوشش می‌دهد.

بهینه‌سازی برش انواع شیشه‌ها با ابعاد دلخواه، کاهش کناره و پرت شیشه‌ها تا 95%، کاهش زمان ارائه پیش‌فاکتور به مشتریان، برآورد و حساب‌کتاب مالی مشتریان در حداقل زمان، مدیریت انبار شیشه‌های سالم و برش خورده، طراحی و صدور برچسب شیشه‌ها به فرمت دل خواه و... ازجمله قابلیت‌های نرم‌افزار مینا نگار است.

 همچنین نسخه‌ای از نرم‌افزار جامع مینا با خروجی‌های مربوط به ماشین‌های برش، برای مجموعه‌های دارای میز برش cnc و اتوماتیک منطبق با استانداردهای جهانی برش ارائه شده است. مینا نگار اولین نرم‌افزار داخلی‌ای است که این قابلیت را دارد و ازاین‌رو مورد استقبال بسیاری از تولیدکنندگان و تعمیرکاران میزهای برش cnc شیشه قرارگرفته و در حال حاضر بر روی بسیاری از ماشین‌آلات برش اتومات با برندهای ایرانی، ترک و اروپایی نصب و در حال استفاده است.

این نسخه از نرم‌افزار جامع مینا دارای قابلیت ‌صدور فایل‌های برش استاندارد به‌صورت DXF و CSV و یا فایل‌های اختصاصی Gcode برای دستگاه‌های برش خاص و حرفه‌ای است. قابلیت اختصاصی سازی خروجی‌های مربوط به برش cnc برنامه، امکانات و محیط برنامه باعث شده کارایی و انعطاف‌پذیری آن برای کارکردن با کلیه میزهای برش اتوماتیک افزایش یابد.

گفتنی است، شرکت فناوری داده پویشگر به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری فعال در صنعت در و پنجره، شیشه و صنایع وابسته کشور باهدف تولید و گسترش نرم‌افزارهای تخصصی فعالیت رسمی خود را از سال 1383 آغاز کرده است.


ثبت نظر

ارسال