تهیه و ارائه بانک اطلاعات پروفیل‌ها در نرم‌افزار MasterWin

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت فناوری داده پویشگر بانک اطلاعات پروفیل‌ها را در نسخه جدید نرم‌افزار MasterWin ارائه کرده است.
  • پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت 12:1

شرکت فناوری داده پویشگر با همکاری شرکت‌های پروفیل ساز آلومینیوم در نسخه جدید نرم‌افزار MasterWin بانک جامعی از انواع پروفیل‌های آلومینیوم تهیه‌کرده که از ابتدای شهریورماه برای کلیه مصرف‌کنندگان نرم‌افزار MasterWin قابل‌ارائه خواهد بود.

اطلاعات و ابعاد دقیق پروفیل‌های مصرفی و نحوه تعریف و ورود آن‌ها در نرم‌افزارهای محاسباتی و تولیدی مجموعه‌ها، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های فعالین صنعت در و پنجره است. این مسئله به‌تنهایی یکی از بزرگ‌ترین دلایل خطاهای محاسباتی و تولیدی است که همواره سهم زیادی از خسارات مالی واردشده به مجموعه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

شرکت فناوری داده پویشگر در راستای برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های همیشگی خود مبنی بر افزایش سطح کیفی صنعت در و پنجره کشور این نیاز را شناسایی و رفع کرده است. نرم‌افزار MasterWin که جدیدترین محصول تولیدی این شرکت است به‌صورت پیش‌فرض دارای بانک جامعی از پروفیل‌های موجود در بازار است که به کاربران این اجازه را می‌دهد در هر زمان با هر پروفیلی که نیاز دارند بتوانند به‌راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای طراحی و استفاده کنند و دیگر دغدغه تعریف پروفیل و خطاهای انسانی در این امر را نداشته باشند. با توجه به تنوع قالب بیشتر و عملکرد متنوع‌تر پروفیل‌های آلومینیوم، مشکلات تعریف و ورود اطلاعات برای فعالین صنعت آلومینیوم بیشتر است.

از دیگر امکانات نرم‌افزار MasterWin می‌توان به قابلیت طراحی انواع اشکال خاص در و پنجره بدون محدودیت و ارائه انواع گزارش‌های مالی و تولیدی برای آن‌ها اشاره کرد.







ثبت نظر

ارسال