کارگاه آموزشی آشنایی با تکنولوژی تولید آلومینیوم

پنجره‌ایرانیان؛ گروه مشاورین درمانگاه سازمان با همکاری شرکت ایرالکو و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی کارگاه آموزشی یک‌روزه با عنوان «آشنایی با تکنولوژی تولید آلومینیوم» برگزار می‌کند.
  • دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 5:53

گروه مشاورین درمانگاه سازمان با همکاری شرکت ایرالکو و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در نظر دارد، کارگاه آموزشی «آشنایی با تکنولوژی تولید آلومینیوم» را در جهت توسعه دانش و تخصص تولیدکنندگان صنعت آلومینیوم در شهر اراک برگزار کند.

این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه 19 مردادماه 96 از ساعت 9 تا 16 در شهرک صنعتی شماره یک اراک، ساختمان فناوری و کسب‌وکار، واحد 102 برگزار می‌شود.

محتوی این کارگاه آموزشی شامل آشنایی با فناوری احیا آلومینیوم، فراوری ماده معدنی آلومینیوم، تولید بیلت به روش AIR SLIP، تولید ورق، فویل و آلیاژسازی و ...است که توسط دکتر محمد گودرزی مشاور مدیرعامل شرکت ایرالکو و عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی اراک ارائه می‌شود.

همچنین دوره‌های تخصصی دیگری مانند آشنایی با نت پرس‌های اکستروژن صنایع آلومینیوم، آشنایی با فنّاوری‌های نوین اکستروژن و ...نیز برای این صنعت در نظر گرفته شده است که در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال