دکونیک رونمایی کرد:

محصول رویایی تویاپ 2016

پنجره ایرانیان: غرفه شرکت دکونیک در نمایشگاه تویاپ 2016، شاهد رونمایی از جدیدترین محصول این شرکت، یعنی سیستم کشویی رویایی (Dream slide) بود.
  • سه شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 10:36

بنا بر گزارش رسیده از شرکت دکونیک، این شرکت در غرفه خود در نمایشگاه تویاپ استانبول سیستم ‏های پروفیلی جدید را عرضه کرد. یکی از این سیستم‏ ها که برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار می‏ گرفت، سیستم پنجره ‏های کشویی رویایی (Dream slide) بود.

بر اساس این گزارش، سیستم کشویی رویایی شباهت بسیاری به سیستم لیفت اند اسلاید داشته، علاوه براینکه از قیمت بسیار مناسب تری برخودار است. ضمن اینکه در سیستم کشویی رویایی به هیچ وجه از نوارهای مویی استفاده نشده، و جهت کلیه اتصالات این نوع پنجره ‏ها از نوارهای گسگت تی.پی.وی استفاده شده است. در نتیجه عایق بودن این پنجره نسبت به نمونه ‏های مشابه افزایش چشمگیری یافته است.

همچنین در این سیستم از یراق خاصی استفاده می ‏شود که قابلیت ‏های منحصربفردی را به این پنجره ‏ها می ‏بخشد؛ از جمله به کمک این سیستم، تولید پنجره‏ های کشویی با ابعاد بزرگتر ــ بیش از 2.5 متر ــ نیز ممکن می‏ شود. همچنین در خصوص باز و بسته شدن پنجره ‏ها نیز در این سیستم در مقایسه با سیستم های دیگر کشویی، بهبود بسیاری حاصل شده است. ضمن اینکه در سیستم کشویی رویایی، مشکلات سیستم فولکس واگنی نیز حل می ‏شود بدین معنی که ریل بیرون از فریم قرار نمی ‏گیرد و محدودیت برای میزان عرض و ارتفاع پنجره ‏های تولیدی بسیار بالاتر خواهد بود .

شرکت دکونیک تضمین کرده است که پنجره‏ های تولید شده با سیستم رویایی کشویی به خاطر استفاده از نوارهای لاستیکی، نوع پروفیل‏ های مصرفی و مکانیزم متفاوت یراق ، 100 درصد عایق صوتی و حرارتی خواهند بود.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه در و پنجره تویاپ از 19 تا 22 اسفند1394 در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.


ثبت نظر

ارسال