تامین 70 درصد برق از انرژی خورشیدی در دکونیک

پنجره‌ایرانیان؛ دکونیک، بزرگ‌ترین کارخانه تولید پروفیل در بلژیک است که بیش از ٧٠ درصد از نیروی برق آن از انرژی خورشیدی تامین می‌شود. دکونیک با بیش از ١٨ کارخانه در ١٥ کشور دنیا یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی پروفیل است.
  • یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 18:39

شرکت دکونیک یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم در جهان است که تلاش دارد با استفاده از انرژی تجدیدپذیر سهم بیشتری در حفظ محیط‌زیست و کمک به فرایند استفاده از سوخت پاک داشته باشد. این موضوع سبب می‌شود تا محصولات این شرکت علاوه بر مزایایی همچون کیفیت و مقاومت بسیار بالا و زیبایی مقاطع، ازنظر اقتصادی نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند.

گروه صنعتی دکونیک بلژیک یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی در دنیاست. دفتر و کارخانه مرکزی این مجموعه تولیدی که سابقه‌ای 80 ساله در صنعت دارد در کشور بلژیک واقع شده است. گروه صنعتی دکونیک با داشتن 18 کارخانه تولیدی در 15 کشور، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید پروفیل در جهان است. این مجموعه صنعتی که در بیش از 105 کشور به فعالیت و عرضه محصول مشغول است محصولاتش را با چهار برند deceuninck، Winsa، pimapen و inoutic در سراسر دنیا عرضه می‌کند.

دکونیک با داشتن یکی از بزرگ‌ترین مراکز تحقیق و توسعه در بخش نوآوری و محصولات جدید یکی از شرکت‌های پیشرو در این عرصه است که سالانه در نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های معتبر دنیا به عرضه محصولات جدید خود می‌پردازد. سابقه حضور محصولات دکونیک در بازار ایران به بیش از 13 سال پیش می‌رسد. تمامی برندهای مجموعه دکونیک در ایران سابقه فعالیت داشته‌اند اما شاید برای بازار ایران نام وینسا و دکونیک نسبت به سایر برندها آشناتر باشد.

در تمامی این سال‌ها محصولات دکونیک به‌خصوص در جنوب ایران به خاطر عدم‌ تغییر رنگ و در شمال ایران به خاطر تنوع سیستم‌های کشویی بسیار مورد استقبال بازار و مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. دکونیک در سال‌های اخیر تصمیم گرفت تا علاوه بر عرضه محصول در ایران، در بخش تولید نیز فعالیت کند و بر همین اساس به‌عنوان نخستین پروفیل اروپایی، کارخانه تولید محصولاتش را در ایران احداث کرده و در گام نخست به تولید برند وینسا از مجموعه دکونیک مشغول است.


ثبت نظر

ارسال