کابان؛ پیشرو در زمان با خدمات بی‌‌پایان

اشاره:شب به یادماندنی در تاریخ صنعت در و پنجره ایران این بار به همت شرکت کابان رقم خورد؛ شبی که مدیران شرکت پیشرو کابان با برگزاری نخستین همایش خود در تهران نشان دادند که تا چه میزان برای حضور همیشگی و البته حمایت همه جانبه از باشگاه مشتریان خود اهمیت دوچندان قائل هستند و...
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 22:54

 مصمم هستند تا همواره در کنار تلاش‌گران صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم ایران بمانند.  مرکز بین‌المللی همایش‌های وزارت امور خارجه در یکی از شمالی‌ترین نقاط پایتخت در شب هم‌اندیشی خانواده کابان در ایران، فرصتی را فراهم آورد تا آخرین دستاوردها و خدمات کابان به حاضران عرضه شود و حضور رایزن بازرگانی کشور ترکیه در ایران و اعضای هیات مدیره انجمن‌های تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی، در و پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم ایران هم آشکارا عزم راسخ این تولیدکننده ماشین‌آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ دروپنجره های استاندارد و تمام عایق را برای پاسخ به همه نیازها و رفع دغدغه ‌‌‌های فعالان صنعت در و پنجره ایران به تصویر کشید.هرچند که اقدام کم‌‌نظیر شرکت کابان در راه‌اندازی دفتر رسمی در ایران آن‌هم با مدیریت یک بانوی پرتلاش و سختکوش ایرانی چون خانم پری علیزاده هم مهر تاییدی است بر اینکه کابان، حقوق مشتریان را در عمل پاس می‌دارد. خبر مهم اینکه آقای سالم کابان، مدیرعامل گروه صنعتی کابان، در پیامی به این همایش وعده شیرین راه‌اندازی خط تولید ماشین‌آلات کابان در آینده را در ایران داده است. گزارش ویژه پنجره ایرانیان را از شب باشکوه همایش خانواده کابان در ایران بخوانید: احترام به مشتریان از همان بدو ورود با خوش‌رویی و قدردانی مدیران و کارکنان کابان از میهمانان جلوه پیدا کرد تا آنجا که خوش رویی در برخورد در نهایت ادب و نزاکت، تحسین و رضایت را به همراه داشت و نشان داد که این شرکت خارجی حساب ویژه‌ای برای بازار ایران باز کرده است. هرچند جای خالی آقای سالم کابان مدیرعامل و مالک گروه صنعتی کابان در این همایش خالی بود، اما مدیران ترکیه‌ای این شرکت از جمله آقایان امره تومکور مدیرصادرات و سلمان پارس مدیر مدیر فنی کارخانه کابان و خانم ایندرا حسن اووا مدیر ارتباطات مشتریان در کنار همکاران ایرانی خود تلاش وافری به خرج دادند تا میهمانان شب خاطره‌انگیز با کابان را تجربه کنند. اما مهم شاید پیام اعلام نشده این همایش بود که میهمانان و البته دیگر اعضای خانواده کابان به خوبی آن را شنیدند که کابان برای ارائه نهایت خدمات و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات تولید در و پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیومی در ایران مصمم است که حضوری همیشگی، قدرتمند و مسوولانه داشته باشد.

برای مشاهده این مطلب به صورت پی دی اف اینجا کلیک کنید

  •  پیام آقای سالیم کابان به همایش کابان

آقای سالیم کابان مدیرعامل گروه صنعتی کابان که نتوانسته بود به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش سنگین برف در کشور ترکیه و لغو شدن بسیاری از پروازهای فرودگاه استانبول در این همایش شرکت کند، در پیامی هدف کابان در ایران و برنامه‌های آینده را اعلام کرد. در این پیام که توسط آقای امره تومکور مدیر صادرات شرکت کابان خوانده شد، آمده است: تجربه نزدیک به 30 سال حضور در صنعت تولید ماشین‌آلات پیشرفته در و پنجره به ما آموخته است که هر روز در جهت بالابردن کیفیت محصولات تولیدی خود و در جهت ارتقای خدمات و پیشروی بیشتر قدم برداریم. هدف کابان این است که در ایران نیز مانند تمام نقاط دنیا، برند بزرگ کابان را به اوج قله موفقیت برسانیم و برای جلب رضایت مشتری در قسمت فروش و خدمات پس از فروش ، مهم این است که از طریق کادر متخصص، با تجربه و البته با رفتاری پسندیده در کمال صمیمیت و صداقت تمام به تمام نیازها و درخواست‌های اعضای باشگاه مشتریان کابان شایسته‌ترین گام‌ها را برداریم.

مدیر صادرات شرکت کابان تاکید کرد: مدت طولانی است که در این فکر هستیم درتمامی نقاط دنیا که ماشین‌آلات کابان فعال است، دفاتری متعلق به شرکت کابان تاسیس کنیم و خرسندیم که برای شروع تحقق این هدفمان در کشور دوست و همسایه خود، ایران با رفع موانع تجاری بین کشورهای ایران و ترکیه دفتر خود را تاسیس کنیم، با این دیدگاه، نزدیک به یکسال است که دفتر متعلق به شرکت کابان در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و به شما مشتریان محترم خدمات بدون نقص را ارائه می‌دهیم و به این وسیله از همکاران خود در ایران که در مدت زمانی کم با رفتاری صادقانه و انجام درست مسوولیت‌های محوله‌، موفقیت‌های خوب و شایسته‌ای را کسب نموده‌اند، تشکر خود را ابزار می‌کنم.

در بخشی دیگری از پیام آقای سالیم کابان اشاره شده است که بیش از 10 سال است که ماشین‌آلات کابان در بازار ایران شناخته شده است و این ماشین‌‌آلات توسط بسیاری از صنعت‌گران مورد استفاده قرار گرفته‌است، در 10 سال گذشته فروش ماشین‌آلات کابان ابتدا از طریق تعداد زیادی نماینده انجام می‌گرفت که پس از آن، فروش توسط شرکتی که با یک همکار ایرانی به طور مشترک تاسیس شد، انجام می‌گرفت که در این جا از همه این عزیرانی که در آن سال‌ها همراه ما بودند، تشکر خود را ابراز نمایم.مدیرعامل شرکت کابان در پیام خود اظهار کرد: دفتر کابان در ایران زمانی تاسیس گردید که شرایط حاکم نامناسب اقتصادی موجب شد تا بسیاری از شرکت‌های خارجی فعالیت خود را محدود کنند و یا کاملا از بازار ایران خارج شدند، اما ما درست در این شرایط با تاسیس دفتر خود به ارائه خدمات و تامین قطعات برای رضایت‌مندی بیشتر مشتریان خود اقدام کرده‌ایم.

  •  تولید ماشین‌آلات در ایران؛ هدف آینده کابان

آقای امره تومکور افزود: فروش ما در ایران از طریق نمایندگان‌ کابان، تحت نظارت دفتر مرکزی ایران انجام می‌گیرد و ما خواستار این هستیم که نمایندگان بیشتری در سراسر کشور داشته باشیم و ضمن سنجش رضایت مشتریان و دریافت پیشنهادها و انتقادهای شما مشتریان عزیز در جهت رفع نواقص خویش تلاش کنیم. او در پایان اعلام کرد: با پیگیری شرایط اخیر پیش آمده در ایران که موجب بهبود نسبی وضعیت اقتصادی شده است، در نظر داریم گام‌های مهمتری برداشته، دفتر و نمایشگاه دایمی محصولات خود را خریداری و افتتاح نماییم و هدف بعدی ما این است که در آینده نه چندان دور، تولید ماشین‌آلات کابان در ایران را آغاز کنیم و به یاری و همراهی شما عزیزان آینده بسیار روشنی را در ایران پیش رو داریم. یک بار دیگر از اینکه به همایش خانواده کابان تشریف آورده‌اید، کمال تشکر را دارم و احترامات خالصانه خود را نثار شما می‌کنم.

خانم علیزاده، مدیرعامل دفتر کابان در ایران ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حاضران به سبب حضور موثر و پررنگ ایشان اعلام کرد که کابان مصمم است تا خدمات پشتیبانی فنی را بدون واسطه در اختیار بیش از 200 واحد تولیدی قرار دهد. او با تشریح اهداف شرکت کابان از راه اندازی دفتر رسمی در ایران زیر نظر مستقیم آقای سالم کابان، مالک این گروه صنعتی موفق در سطح جهان افزود: کابان به عنوان تولیدکننده پیشرفته ماشین آلات در و پنجره تلاش می‌کند تا با ارائه محصولات و خدمات مطابق استاندارد و کیفیت جهانی، به عنوان نماد اطمینان و تداوم احترام به مشتریان خود برای همیشه در این عرصه حضور داشته باشد. خانم علیزاده خاطرنشان کرد: ماشین سازی کابان در سال 1986 تاسیس شده است و امروزه در زمینه تولید ماشین‌‌آلات مونتاژ در و پنجره یوپی‌‌وی‌سی و آلومینیوم به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان این صنعت به شمار می رود. به گفته او، کابان با استفاده از تکنولوژی مدرن و کادری مجرب و افزایش هر روزه مشتریان خود به ارائه محصولات با کیفیت بالا و طراحی مدرن ادامه می‌دهد و کابان در کنار تولید ماشین آلات با کیفیت مطلوب و با ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی موفق به جلب اطمینان تولید کنندگان درب و پنجره شده است.

 این مقام مسوول در شرکت کابان تاکید کرد: کارخانه کابان در هادیم کوی استانبول در سالنی به مساحت 24 هزار متر مربع با اضافه کردن ماشین آلات مدرن توجه خود را به اهمیت فن آوری بار دیگر نشان داده و تمایز کابان ، جلب رضایت مشتری با ارائه ماشین آلات با فن آوری پیشرفته و کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

  •  صادرات ماشین‌آلات کابان به بیش از 90 کشور جهان

خانم علیزاده همچنین اعلام کرد که ماشین‌‌‌آلات کابان در حال حاضر به بیش از 90 کشور جهان از در پنج قاره جهان صادر شده و در خدمت فعالان صنعت در و پنجره قرار دارد. به گزارش پنجره ایرانیان، ماشین‌آلات کابان هم اکنون در کشورهای اروپایی آلبانی، اتریش، بلاروس، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، فرانسه، آلمان،‌ انگلیس،‌ یونان، مجارستان، ایتالیا، کوزوو،‌ لاتویا، لیتونی،‌مقدونیه، مولداوی، مونته نگرو، هلند، لهستان،‌ پرتغال، رومانی،‌روسیه، صربستان، اسلواکی، اسلوانی، اسپانیا، سوئد،‌ سوئیس و اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرد. براساس اعلام مسوولان شرکت کابان، محصولات این شرکت در قاره کهن یعنی آسیا،علاوه بر ایران به کشورهایی چون افغانستان، ارمنستان، آذربایجان، بحرین، کامبوج، چین، گرجستان، هند، عراق، اردن، قزاقستان، کویت، قرقیزستان، لبنان، مالزی، مقدونیه، عمان، پاکستان، فیلیپین، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، سوریه، تاجیکستان، تایلند، ترکمنستان، امارات، ازبکستان، ویتنام و یمن، هم صادر شده است. ایالات متحده آمریکا، کانادا، کوبا، مکزیک، پاناما، آرژانتین، برزیل، شیلی، کلمبیا، پاراگوئه در قاره آمریکا و استرالیا و نیوزلند در قاره آسیا هم شاهد تولید در و پنجره‌های پیشرفته با ماشین‌آلات کابان هستند به ویژه اینکه در قاره آفریقا هم کشورهایی چون آنگولا، الجزایر، کنگو، مصر، اتیوپی، غنا، لیبی، ماداگاسکار، موریتانی، نیجریه، سنگال، آفریقای جنوبی، سودان، تانزانیا، زامبیا و تونس هم حضور کابان را در صنعت در و پنجره خود تجربه می‌کنند.

  •  با سبد محصولات کابان آشنا شوید

خانم علیزاده، مدیر کابان در ایران، در ادامه با نمایش آخرین دستاوردهای کابان، تازه‌ترین ماشین‌آلات کابان را به طور مختصر به حاضران و میهمانان همایش معرفی کرد و گفت: در نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران کابان تلاش خواهد کرد تا تازه‌ترین ماشین‌‌آلات خطوط تولید در و پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم را به معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهد. او ماشین‌آلات تولیدی شرکت کابان را به شرح زیر اعلام کرد و اشاره مختصری به ویژگی آنها ارائه کرد:

  •  FA 1050 خط اتوماتیک 4*4 و گوشه تمیزکن CNC
  •  FA 1040 خط اتوماتیک جوش و گوشه تمیز کن
  •  TA 3010 جوش دو محوره و تمیز کن مرکزی
  •  FA 1010 خط اتوماتیک برش و فرز کاری
  •  FA 1030 خط اتوماتیک برش و فرز کاری و پیچ کن گالوانیزه
  •  FA 1070 خط برش و فرز کاری
  •  FA 1080 دستگاه برش مرکزی و پیچ کن گالوانیزه
  •  AA 1020 دستگاه برش تک سر پی وی‌سی و آلومینیوم
  •  AB 1030 دستگاه برش دو سر منوال برای پروفیل‌‌‌های پی‌وی‌سی و و آلومینیوم
  •  AC 1040 دستگاه برش دوسر فول اتوماتیک برای برش پروفیل پی‌وی‌سی و و آلومینیوم
  •  AC 1050 دستگاه برش دو سر سروو موتوردار مخصوص آلومینیوم
  •  AD 1050 دستگاه برش زهوار
  •  AD 1055 دستگاه برش زهوار اتوماتیک با سیستم اندازه گیری با سیستم بلوتوثی
  •  BA 2030 دستگاه جوش تک سر
  •  MA 2010 دستگاه جوش دوسر زاویه دار
  •  BD 2030 دستگاه جوش 4 سر
  •  BD 2100 جوش4*4
  •  CA 3020 دستگاه گوشه تمیز کن تیغچه ای
  •  CD 3050 دستگاه گوشه تمیز کن CNC دو محوره
  •  CD 4200 دستگاه گوشه تمیزکن CNC چهارمحوره
  •  CE 3060 تراش منوال پروفیل میانی با زاویه تنظیم یک تیغچه‌ای
  •  CF 3060 تراش اتوماتیک پروفیل میانی با زاویه قابل تنظیم دو تیغچه ای
  •  PA 2010 دستگاه تراش همزمان چندین پروفیل میانی
  •  CH 3040 تراش میانی زاویه دار اتوماتیک و گوشه تمیز کن
  •  DD 4060 دستگاه تخلیه باز کن نیمه اتوماتیک دو موتوره
  •  DD 4070 دستگاه تخلیه بازکن نیمه اتوماتیک
  •  DF 4060 دستگاه کپی فرز منوال
  •  DE 4050 دستگاه کپی فرز و جای دستگیره
  •  DE 4060 فرز جای دستگیره و کانال اسپانیولت
  •  DE 4070 دستگاه فرز سه مته پشتی و کانال اسپانیولت با پیچ زن اتوماتیک
  •  DE 4080 دستگاه فرز سه مته پشتی و کانال اسپانیولت و پیچ زن اتوماتیک با اندازه گیری اتوماتیک
  •  DE 4090 دستگاه کپی فرز و سه مته پشتی همراه با راه آب زن
  •  KA 1010 دستگاه پیچ زن گالوانیزه اتوماتیک
  •  EA 1030 دستگاه پیچ زن با سیستم اندازه گیری اتوماتیک
  •  EK 1040 میز مونتاژ بازشوی پنجره
  •  RD 2010 میز مونتاژشیشه (نیمه اتوماتیک)
  •  PTR 200 قفسه چرخ دار جابجایی پروفیل
  •  RC 1010 میز مونتاژ
  •  RC 2010 میز مونتاژ یراق آلات در و پنجره
  •  TE 1010 دستگاه تست قدرت جوش
  •  BE 2021 دستگاه پانچ گوشه

مدیر کابان در ایران در پایان باردیگر ضمن قدردانی از شرکت‌‌کنندگان در نخستین همایش بزرگ کابان در ایران از تصمیم این گروه صنعتی برای گسترش خدمات فنی و پشتیبانی از مشتریان خبر داد و گفت: تصمیم داریم به گونه‌ای خدمات کابان در ایران را ارائه کنیم که عزیزان زحمت‌کش خطوط تولید در و پنجره ایران با استفاده از ماشین‌آلات کابان، حس خوب تولید استاندارد در و پنجره را همواره تجربه کنند و کمترین نگرانی از بابت خدمات کابان نداشته باشند

  •  معرفی ویژگی‌‌‌های جدیدترین ماشین‌آلات کابان

در ادامه این همایش، آقای سلمان پارس مدیر فنی کارخانه کابان که سخنرانی او به زبان فارسی تحسین میهمانان را برانگیخت به معرفی ویژگی برخی از جدیدترین ماشین‌آلات کابان در ایران پرداخت و درباره دستگاه اتوماتیک جوش چهارسر و گوشه تمیز کن دو محوره کابان اظهار کرد: این دستگاه برای تولید چهارچوب‌های PVC ، یک دستگاه اتوماتیک هوشمند محسوب می‌شود که شامل جوش چهارسر و گوشه تمیز کن CNC دو محوره و قسمت انتقال چهارچوب و البته سیستم روغن کاری اتوماتیک است. او افزود: دستگاه جوش چهارسر پروفیل‌های PVC را با زاویه 90 درجه جوش داده و ضخامت پلیسه جوش برای پروفیل‌‌‌های رنگی (جوش صفر) و پروفیل‌های سفید بصورت اتوماتیک قابل تنظیم است و تعویض قالب‌های جوش هم به سادگی انجام می‌گیرد و سیستم شناسایی و کاهش خطای اتوماتیک این دستگاه باعث تداوم تولید استاندارد می‌شود. این مقام مسوول در شرکت کابان در ادامه گفت: با وجود سر و موتور قسمت چرخش چهارچوب ، گوشه‌‌‌ها با سرعت بالا به صورت سری و مداوم چرخش داده می‌شوند و جای‌گذاری گوشه‌ها انجام می‌گیرد و قسمت انتقال دهنده این ماشین کابان، بدون اتلاف وقت چهارچوب‌های جوش داده شده را به قسمت گوشه تمیزکن انتقال می‌دهد. به ویژه اینکه سیستم تسمه نقاله‌ای ، چهارچوب‌ها را مابین قسمت‌های مختلف دستگاه به صورت سریع و بدون آسیب‌دیدگی جابجا می‌کند وسیستم فرچه‌ای مابین قسمت‌های جابجا کننده چهارچوب‌ها ، مانع آسیب‌دیدگی سطح پروفیل‌ها می‌شود .

سلمان پارس در تشریح ویژگی‌‌های دستگاه برش دو سر سر و موتوردار مخصوص آلومینیوم و پی‌وی‌سی اظهار کرد: این دستگاه امکان برش پروفیل بین زوایای 135-20 درجه را فراهم می‌کند و حتی ابعاد برش به دلخواه اپراتور به صورت اتوماتیک قابل تنظیم بوده و به راحتی می‌تواند به واسطه سیستم هیدروپنوماتیک سرعت حرکت تیغ اره‌ها را تنظیم کرد و از سوی دیگر با انتخاب گزینه سیستم اتوماتیک ، بدون دخالت اپراتور دستگاه به صورت اتوماتیک در موقعیت اندازه برش قرار می گیرد. به گفته او این مدل از ماشین‌آلات کابان، امکان ارسال اندازه‌‌‌های برش توسط کارت حافظه با توانایی ذخیره 1850 سایز برش متفاوت را دارد.

این مقام مسوول در کابان در توضیح دستگاه تراش همزمان چندین پروفیل میانی گفت: حداکثر بهره‌وری از این دستگاه زمانی میسر خواهد بود که در کنار خطوط تولید با ظرقیت بالا قرار گیرد و با کمک پایه نگهدارنده پروفیل امکان تراش پروفیل تا ابعاد 2.5 متر به صورت یکنواخت و متعادل میسر خواهد بود. سلمان پارس تاکید کرد: استاندارد این دستگاه تراش همزمان 1 تا 4 عدد پروفیل بوده و جک‌‌‌های نگهدارنده، کناری دستگاه مانع لغزش و اختلال گونیای پروفیل در حین عملیات تراش شده و در صورت نیاز می‌توان با ارتقاء دستگاه 5 الی 6 پروفیل را همزمان تراش داد به ویژه اینکه به واسطه تکیه گاه‌های مکانیکی چرخشی ، تنظیم عمق تراش برای چهار نوع پروفیل مختلف امکان پذیرخواهد بود و سیستم انحصاری تعویض تیغچه‌‌‌های دستگاه، امکان تعویض آسان و ایمن را فراهم می‌سازد . مدیر فنی کارخانه کابان در ادامه خطاب به حاضران با ابراز خرسندی خود و همکاران‌اش به واسطه حضور فعالانه و مسوولانه در صنعت در و پنجره ایران اظهار کرد: با زبان شیرین پارسی اعلام می‌کنم که کابان تمایل وافر دارد که در کشور دوست و همسایه ایران تجربه یک همکاری مشترک بلندمدت را رقم بزند و در سخت‌ترین شرایط و تنگناهای سیاسی چند سال اخیر کابان هرگز مشتریان خود در ایران را تنها نگذاشت و در آینده هم همواره در کنار اعضای خانواده خود در ایران زمین خواهد بود.

در پایان این مراسم آقایان محمدی مدیرعامل شرکت آلفاپنجره ایرانیان، علی نژاد مدیرعامل شرکت آرتاز تجارت ویستا و معدنی مدیرعامل شرکت پارس پاژنگ به عنوان نمایندگان فروش ماشین‌آلات کابان در ایران با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی و مزیت‌های فنی ماشین‌‌آلات پیشرفته کابان آمادگی خود را برای همکاری با شرکت‌های در و پنجره ایران اعلام و تاکید کردند که هدف آنها ارتقای سطح پیشرفت این صنعت برای تولید در و پنجره‌های استاندارد و با کیفیت در ایران زمین است. نخستین همایش کابان در نهایت با ضیافت شامی باشکوه به پایان رسید و حالا باید منتظر درخشش هرچه بیشتر کابان ماند.



ثبت نظر

ارسال