برنامه مشترک احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان

پنجره‌ایرانیان؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: در طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان، پیش پرداختی انجام نمی‌شود و تسهیلات به شکل قرض‌الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.
  • شنبه 5 مهر 1399 ساعت 10:41

دکتر محمدباقر نوبخت در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام اظهار کرد: برنامه احداث مسکن و برای محرومان، با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و پشتیبانی مالی سازمان برنامه‌وبودجه انجام می‌شود و جدا از سایر برنامه‌های دولت برای تکمیل مسکن مهر و طرح اقدام ملی است که در قالب آن ۶۰۰ هزار واحد توسط وزارت راه و شهرسازی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح احداث ۱۰۰ هزار واحد برای محرومان هیچ‌گونه پیش پرداختی صورت نمی‌گیرد و تسهیلات به شکل قرض‌الحسنه به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود، گفت: سهم استان ایلام در این طرح ۲ هزار واحد است که تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به سال جهش تولید گفت: سازمان برنامه‌وبودجه نیز در این راستا ویژگی‌های طرح‌هایی که قابلیت افتتاح تا پایان دولت را دارند در تمامی استان‌ها مشخص کرده و در تلاش هستیم این پروژه‌های اولویت‌دار را با تخصیص اعتبار موردنیاز به بهره‌برداری برسند و در این راستا، مدیران سازمان در بازدیدهای میدانی این پروژه‌ها را رصد می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبار نیز اظهار کرد: خدمات خوبی در نظام جمهوری اسلامی در کشور در شرایط بحران صورت گرفته است اما تحریم‌ها، برخی مشکلات مانند تورم و بیکاری را افزایش داده و نیاز است در سال جهش تولید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار بیشتر تلاش شود.

وی تاکید کرد: باوجود افراد نخبه و پتانسیل خوب نفت، گاز، خاک، منابع طبیعی و وجود مواد معدنی غنی موجود در استان باید تغییری ایجاد شود تا روحیه امید و نشاط در مردم افزایش یابد.


ثبت نظر

ارسال