برگزاری کارگاه آموزشی شبیه ‏سازی انرژی ساختمان‌ها

پنجره ایرانیان: دوره مدلسازی انرژی با نرم افزار دیزاین بیلدر و کاربرد آن در روند طراحی معماری بیلدر توسط نمایندگی رسمی شرکت دیزاین بیلدر انگلیس برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 8:43

به گزارش معماری نیوز، دوره مدلسازی انرژی با نرم افزار دیزاین بیلدر و کاربرد آن در روند طراحی معماری از 24 تا 27 اردیبهشت ماه با پوشش مباحث جدید مدلسازی انرژی شامل مدلسازی سی اف دی و تحلیل اقتصادی پروژه های انرژی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

در این دوره آموزشی در کنار آموزش نرم افزار شبیه سازی دیزاین بیلدر، اطلاعات علمی مربوط به مباحث پایه ساختمان و انرژی، نحوه تجزیه و تحلیل نتایج خروجی نرم افزار، کاربرد شبیه سازی انرژی در روند طراحی معماری و در پروژه های پژوهشی از جمله پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری آموزش داده می شود.

این دوره آموزشی شامل یک کارگاه دو روزه «آموزش مدلسازی انرژی ساختمان ها» و دو کارگاه یک روزه «مهارت های خاص مدلسازی، کاربرد مدلسازی و کارگاه عملی» و «مدلسازی CFD داخلی و خارجی ساختمان و تحلیل اقتصادی» است.

مدرس این دوره دکتر فرشاد نصراللهی، مدرس دانشگاه هنر و دانشگاه صنعتی برلین است. در پایان این دوره، مدرک معتبر بین المللی از شرکت Design Builder انگلیس به شرکت کنندگان داده می‌شود.

 همچنین دانشجویان، دانشگاه ها و شرکت های معماری و تاسیساتی می توانند کلیه ورژن های اورجینال نرم افزار دیزاین بیلدر را از نمایندگی شرکت دیزاین بیلدر انگلیس در ایران خریداری نمایند. دانشگاه ها برای خرید کلیه پکیج ها از 50 درصد تخفیف و دانشجویان برای خرید ورژن یکساله از 90 درصد تخفیف برخوردار هستند.

 گفتنی است، گروه بهره وری انرژی در ساختمان ها، از میان دانشجویان رشته های معماری و تاسیسات، نماینده دانشجویی می پذیرد. حوزه فعالیت این نمایندگان، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با معماری و انرژی و شبیه سازی انرژی و پروژه های این حوزه می باشد. علاقه مندان به همکاری با این گروه می توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل این گروه ارسال کنند.

 


ثبت نظر

ارسال