هافمن برگزیده بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی هافمن موفق به دریافت لوح و تندیس ویژه بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی شد.
  • جمعه 5 خرداد 1402 ساعت 17:40

بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی روز دوشنبه 1 اسفندماه 1401 به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت وزارت صمت برگزار شد. در این مراسم که در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد از گروه صنعتی دانش‌بنیان هافمن، تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی تجلیل شد.

بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی با حضور محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت، سید محمدرضا مرتضوی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت، آرمان خالقی، عضو هیئت‌مدیره خانه صنعت، ‌معدن و تجارت به همراه جمعی از مسئولان، مدیران و معاونان بخش صنعتی کشور در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این جشنواره که با هدف اثربخشی و رونق رشد و شکوفایی اقتصادی برگزار شده بود در خصوص فرصت‌های تولید، مطالبات و چالش‌های بخش تولید صحبت و از ۵۰ شرکت برتر این جشنواره که بر اساس طبقه‌بندی کدهای ISIC مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفته‌اند بودند قدردانی به عمل آمد.

به گفته دبیر جشنواره، بررسی و ارزیابی شرکت‌های منتخب به‌صورت خود اظهاری و بر اساس میزان پیشرفت شرکت‌ها نسبت به سال گذشته خود انجام گرفته بود و تلاش شد تا در مرحله داوری، جوانب مختلف رشد و توسعه شرکت‌ها نیز در نظر گرفته شود.

در سال جاری از بین واحدهایی که جهت کسب این عنوان وارد رقابت شدند، شرکت هافمن موفق شد همراه با 49 شرکت دیگر بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده به‌عنوان واحد برگزیده انتخاب و تندیس این جشنواره را کسب کنند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال شانزدهم-شماره 188/خرداد1402 


ثبت نظر

ارسال