راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز با حمایت هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ پایگاه امداد و نجات شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز با ارزش تقریبی 31 میلیارد ریال، با حمایت گروه صنعتی هافمن به بهره‌برداری رسید.
  • سه شنبه 4 مهر 1402 ساعت 11:57

عملیات ساخت و راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات شهید فخری‌زاده در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز با حمایت گروه صنعتی هافمن به پایان رسید و روز سه‌شنبه بیست و سوم خرداد‌ماه هم‌زمان با افتتاح چندین مرکز امداد و نجات هلال‌احمر در سراسر کشور، با حضور مقامات استانی و حضور آنلاین مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی، دکتر حمیدیه مدیرعامل هافمن و مطهری فرماندار شهرستان شبستر برگزار شد، از تلاش‌ها و حمایت‌های بی‌شائبه گروه صنعتی هافمن در راه‌اندازی این مرکز نیز تقدیر به عمل آمد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته توسط هافمن در این خصوص، این شرکت را الگویی برای سایر گروه‌های صنعتی عنوان کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در آئین افتتاح این پروژه‌ گفت: امروز به‌عنوان یک روزی که مجموعه هلال‌احمر کشور دست به یک سری اقدامات خوب امداد و نجات زده و در کنار این فعالیت‌های خیلی خوب یک سری زیرساخت‌هایی را آماده کرده برای ارتقای خدمات خود در سطح کشور و در سطح استان‌ها که این حرکت ارزشمند است.

عابدین رضوی خرم افزود: تمام این زیرساخت‌ها در مناطق دورافتاده و موردنیاز استان در جاده‌ها و گردنه‌ها و مناطق حادثه‌خیزی که نیاز به پایگاه امدادی داریم نیاز به‌سرعت عمل امدادگرانمان داریم، نیاز به نجات مصدومین و مجروحین داریم همین‌طور رسیدن به‌موقع به حوادثی که پیش می‌آید داریم انجام شده است.

منجم، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی نیز در آئین افتتاح 41 پروژه امدادی _ عمرانی در سراسر کشور، از رفع موانع پروژه‌هایی که در طول 5 الی 7 سال در استان متوقف مانده بودند خبر داد و گفت: امروز با درایت مدیران ارشد جمعیت هلال‌احمر و حمایت دولت مردمی 7 پروژه در استان آذربایجان‌شرقی با کمک خیرین افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد تا با گامی دیگر در مسیر تحول و پیشرفت به اهداف تعریف‌شده نائل شویم.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال شانزدهم-شماره 189/تیر1402


ثبت نظر

ارسال