همزمان بابازدید اختصاصی پنجره ایرانیان ازشرکت آسیاجام:

خط تولید پروفیل بازسازی راه ‏اندازی شد

شرکت آسیا جام ششمین مرکز تولیدی بود که مورد بازدید گروه خبری پنجره ایرانیان قرار گرفت. هفتمین نمایشگاه در و پنجره تبریز، امسال همراه بود با بازدیدهای اختصاصی پنجره ایرانیان از مراکز تولیدی و بازرگانی مهم صنعت در و پنجره تبریز؛ از کارخانه ‏های تولیدی پروفیل‏ های آلومینیوم، یو.پی.وی.سی و گالوانیزه تا انبارهای توزیع کنندگان بزرگ یراق ‏آلات.
  • دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 9:42

 از مهم‏ترین تولیدکنندگان پروفیل در تبریز، شرکت آسیا جام بود که به ‏عنوان یکی از برترین‏ های تبریز مورد بازدید این گروه خبری قرار گرفت. کارخانه شرکت آسیا جام در شهرک عالی‏ نسب شهر تبریز واقع شده و در حال تولید پروفیل یو.پی.وی.سی با نام تجاری فنسترمن می ‏باشد. شرکت آسیا جام تحت مدیریت آقای جعفری به ‏تدریج در حال به دست آوردن جایگاه مناسبی در بازار رقابتی پروفیل ایران است. مدیریت آسیا جام که از جدیدترین تکنولوژی در تولید پروفیل بهره گرفته است، همواره بر اهمیت تجهیزات مناسب و به ‏روز کارخانه برای حفظ کیفیت تولیدات خود آگاه بوده است. همچنین به خدمت گرفتن کادری توانمند و با تجربه همچنین متخصصان فنی داخلی و خارجی یکی دیگر از راهکارهایی بوده که آسیا جام برای ارتقای کیفیت پروفیل فنسترمن اتخاذ کرده است. ازجمله معیارهایی که همواره برای پروفیل فنسترمن مد نظر قرار داشته، استحکام بالا و از همه مهمتر تطابق با شرایط مختلف جوّی بوده است. برای رسیدن به این هدف، به گفته مدیریت عامل آسیا جام، برای تولید فنسترمن از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده می ‏شود؛ حتی با همه سختی‏هایی که در سال‏ های اخیر برای تهیه مواد اولیه مرغوب در کشور وجود داشته، آسیا جام از این اصل خود عدول نکرده و در همه مقاطع زمانی و با پشت سر گذاشتن موانع موجود، مواد اولیه مورد نظر خود را تهیه کرده است. به ‏طور کلی بهره ‏گیری از فناوری روز، کارشناسان متخصص و مواد اولیه مرغوب، سه اصلی بوده‏ اند که آسیا جام برای عرضه محصولی باکیفیت همواره در سرلوحه فعالیت ‏های خویش قرار داده است. گروه خبری پنجره ایرانیان با حضور در آسیاجام ضمن بازدید از خط تولید پروفیل فنسترمن، با مدیریت عامل آسیاجام و نیز عوامل تولید به گفتگو پرداخت. در ادامه گزارش تصویری و خبری پنجره ایرانیان از کارخانه آسیا جام از نظر شما می‏ گذرد:

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

‏استفاده از فناوری روز
شرکت آسیا جام در شهرک صنعتی عالی‎نسب شهر تبریز واقع شده است. این شرکت به تولید پروفیل یو.پی.وی.سی با نشان تجاری فنسترمن، مشغول است. ماشین ‏آلات آسیا جام ساخت شرکت لیدر ترکیه بوده و از تکنولوژی به ‏روز دنیا برخوردار است. سه خط اکسترودر در کارخانه آسیا جام مشغول به کار هستند. اکسترودرهای در حال کار این کارخانه کاملا اتوماتیک بوده و از قابلیت ساخت انواع پروفیل با برترین کیفیت برخوردار هستند.

بهره ‏گیری از کارشناسان داخلی و خارجی
شرکت آسیا جام در گزینش نیروی انسانی خویش همواره از وسواس بالایی برخوردار بوده است.
بر این اساس، در حال حاضر کادری مجرب و متخصص در این شرکت مشغول به کار هستند. ضمن اینکه اضافه شدن کارشناسان فنی ترک به این مجموعه، کارایی کادر تخصصی آسیا جام را ارتقاء داده است. بالا بودن سطح نیروی انسانی این شرکت، ضمن ارتقای بهره ‏وری کارخانه، سبب شده است محصولات تولیدی آسیا جام از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

توسعه خطوط اکسترودر
بر اساس اظهارات مدیرعامل آسیا جام، قرار است خطوط اکسترودر تولید فنسترمن، که در حال حاضر سه خط می‏ باشند، افزایش یابند. ظاهرا تا پایان سال 1394، دو خط تولید به این خطوط افزوده خواهد شد و در سال آینده آسیا جام با پنج خط اکسترودر فعالیت‏ های تولیدی خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد.

سبد محصولی کامل
پروفیل فنسترمن در انواع مختلف تولید می‏ شود. به عبارت دیگر سبد محصولی فنسترمن کامل است. انواع گوناگون پروفیل برای تیپ‎های مختلف پنجره توسط آسیا جام تولید و روانه بازار می‏ شود. مشتریان فنسترمن با سلایق گوناگون و برای طرح‏ های گوناگون پنجره می‏ توانند از فنسترمن استفاده کنند. تا به امروز انواع گوناگون پروفیل‎ها در سری 60 توسط آسیا جام تولید شده است.

رونمایی از پروفیل بازسازی
آسیا جام، پروفیل بازسازی را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرد. هم‎زمان با بازدید گروه خبری نشریه پنجره ایرانیان، تولید پروفیل بازسازی این شرکت نیز راه ‏اندازی شد. همچنین در طرح توسعه این شرکت محصولات دیگری نیز پیش‏بینی شده ‏اند که تولید آنها به ‏تدریج آغاز خواهد شد. از جمله این موارد خط تولید لمینیت است که بر اساس طرح توسعه این شرکت، پیش‎بینی شده تا در آینده‏ای نزدیک به بهره‏ برداری برسد و این امیدواری وجود دارد که این محصول نیز در سال آینده به تولیدات آسیا جام افزوده شود.

استفاده از بهترین مواد اولیه
آسیا جام برای تولید محصولاتی باکیفیت همواره سه اصل را مد نظر خود داشته است؛ نخست استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا و دوم بهره ‏گیری از نیرویی متخصص و مجرب. سومین اصلی که آسیا جام هرگز از آن تخطی نکرده است، به ‏کارگیری بهترین مواد اولیه موجود در بازار است. به‏ عبارتی یکی از دلایل مهم کیفیت بالای فنسترمن مواد اولیه مرغوبی بوده است که در این پروفیل به‏ کار برده می‏ شود. برای نمونه برای تولید فنسترمن از پودر پی.وی.سی تولید پتروشیمی بندر امام و همچنین تیتان درجه یک ساخت آلمان استفاده می‏ شود.

رشد تدریجی بازار فروش
به گفته مدیران آسیا جام، این شرکت در حال گسترش تدریجی بازار خود در سطح کشور است و درحال حاضر بخش‏ هایی از کشور خریدار این پروفیل هستند. مدتی است که فنسترمن در تهران، شهرهای شمالی کشور و همدان توزیع می ‏شود. اخیرا نیز تولیدکنندگانی از شهرهای مشهد و اهواز به جمع خریداران فنسترمن پیوسته ‏اند. بر اساس سیاست‏ های فروشی که شرکت آسیا جام اتخاذ کرده است، ضمن اینکه کیفیت هرگز فدای گسترش بازار نشده، توسعه تدریجی بازار در دستور کار قرار داده شده است.

خاطر آسوده خریداران فنسترمن
بنا به گفته مدیرعامل آسیا جام، پروفیل فنسترمن از یک ضمانت‏ نامه درازمدت برخوردار است و البته این ضمانت‏ نامه با بیمه‏ نامه‏ ای نیز همراه است. خیال تولیدکنندگان فنسترمن از کیفیت محصولات خود آنقدر راحت است که فسترمن را سالیان سال ضمانت کرده ‏اند. به‏ هرحال رعایت سه اصلی که پیش‏تر ذکر شد، یعنی فناوری روز، نیروی متخصص و مواد اولیه مرغوب، محصول با چنان کیفیتی به ثمر آورده است که از دوام طولانی آن می ‏توان خاطر جمع بود. خلاصه آنکه خاطر خریداران این پروفیل به مدت 25 سال آسوده خواهد بود، زیرا فنسترمن 25 سال گارانتی شده است.

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال هشتم ــ شماره 96 ــ مهر 94


ثبت نظر

ارسال