رونمایی از فدراسیون مشاوران املاک کشور

پنجره ایرانیان: صبح دوشنبه 11 اسفند ماه، دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران، با حضور جمعی از مقامات وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، سازمان استاندارد، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.
  • دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 16:2

به گزارش خبرگزاری ایرنا ، صبح روز دوشنبه دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، سازمان استاندارد، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد. دست اندرکاران حوزه های مختلف مسکن از جمله شرکت های ساختمانی، سرمایه گذاری، انبوه سازان و تعاونی های مسکن، مشاوران، طراحان و مهندسان جدید ترین طرح ها و برنامه های ساختمانی و آخرین سیستم های ساخت و ساز در بخش های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، رونق ساخت و ساز، برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن و بازسازی بافت های فرسوده را ارائه و در معرض دید فعالین و دوستداران این صنعت قرار می دهند.

در دومین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران، مالکان و مدیران پروژه های سرمایه گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت های سرمایه گذاری در این بخش، شرایطی را برای عرضه مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه ی هر چه بیشتر فراهم می آورند.

خروج از رکود بازار مسکن، رونق ساخت و ساز و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن، ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز، سبک سازی و مقاوم سازی، توجه به بازسازی بافت های فرسوده، آشنایی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز و ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش های مختلف ساخت و ساز مهمترین اهدافی است که برگزار کنندگان این نمایشگاه دنبال می کنند.
رییس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از حضور شرکت های تخصصی فعال در زمینه نوآوری املاک، در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات فضایی پیش بینی کرده ایم تا فعالان املاک، آخرین متد و روش های فروش و یا تامین تجهیزات لازم جهت عرضه واحدهای مسکونی را ارائه کنند.

مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه، نمایشگاه املاک و مستغلات تقریبا در همه کشورهای پیشرفته برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه ها مالکان و مدیران پروژه های سرمایه گذاری با معرفی بهترین فرصت های سرمایه گذاری در املاک شرایط جذابی را برای عرضه مطلوب، فراهم خواهند کرد.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری این دست از نمایشگاهها در حوزه املاک و مستغلات کشور و تاثیر آنها بر استانداردسازی و برندسازی عنوان کرد: در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات،سعی داریم تا جاذبه های ساخت و ساز را برای مخاطبان و شرکت کنندگان ترویج دهیم. در این نمایشگاه ، سازنده ها، طراحان، مشاوران ساختمانی، مشاوران املاک و تعاونی های ساختمانی در کنار یکدیگر تلاش دارند تا سمت و سوی حرکتی نو را برنامه ریزی کنند.
خسروی درجه بندی مشاوران املاک و استانداردسازی آنها را از برنامه های دیگر این نمایشگاه برشمرد. و اضافه کرد: سال گذشته در نخستین دوره نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران بیش از ده ها قرارداد تنظیم شدو قرار است در دومین دوره ی آن از فدراسیون بین المللی مشاوران املاک کشور نیز رونمایی شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست های علمی تخصصی در حاشیه نمایشگاه دوم املاک و مستغلات گفت: سبک سازی و مقاوم سازی و تشکیل پاویون مناطق مختلف تهران، دراین نشست های علمی تخصصی مورد مطالعه وبررسی قرار خواهند گرفت. 

گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از امروز دوشنبه 11 لغایت 14 اسفند ماه  از ساعت 9 صبح تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.


ثبت نظر

ارسال