هافمن، واحد منتخب کیفی ملی استاندارد شد

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی هافمن موفق به کسب عنوان واحد منتخب کیفی ملی استاندارد و به‌عنوان تنها واحد منتخب ملی در استان آذربایجان شرقی شد.
  • شنبه 27 آبان 1402 ساعت 23:35

به گزارش نصر، الماسی، معاون تولید و برنامه‌ریزی گروه صنعتی هافمن در مراسم تجلیل از واحد‌های صنعتی منتخب استاندارد استانی و ملی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه گروه صنعتی هافمن همواره کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: این شرکت در راستای ارائه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت محصولات با افزایش نیروی متخصص خود در حوزه تولید صنعت یوپی‌وی‌سی تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه گروه صنعتی هافمن همواره تولید محصولات با کیفیت بالا را به‌عنوان اصلی‌ترین هدف خود تعریف کرده است، افزود: این گروه صنعتی پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان ملی استاندارد ایران را از سال ۱۳۸۹ اخذ کرد و مدتی پیش نیز پس از انجام تمامی آزمون‌های کیفیتی، موفق به اخذ گواهینامه کیفیت RAL آلمان شد.

وی در ادامه به تنوع محصول در صنعت یوپی‌وی‌سی و دسترسی به انواع مختلف پروفیل، اشاره کرد و افزود: می‌توان باقدرت ادعا کرد که امروز گروه صنعتی هافمن دارای کامل‌ترین سبد کالای پروفیل دروپنجره در کشور عزیزمان ایران است. در حال حاضر انواع پروفیل‌های لولایی و کشویی، سری ۶۰ و ۷۰، سه، چهار و پنج کاناله، تک، دو و سه‌جداره، سفید و لمینت شده، در حال تولید و عرضه است.

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه 18 آبان‌ماه 1402 در مراسم تجلیل از واحد‌های صنعتی نمونه استاندارد استانی و ملی آذربایجان شرقی موفق شدیم با عنوان واحد ملی کیفی ملی استاندارد انتخاب شویم و افتخاری دیگر را در برگه عملکرد پرافتخار هافمن ثبت کنیم.


ثبت نظر

ارسال