اعطای نمایندگی رسمی ویتانووا به گروه صنعتی و بازرگانی عبیدی

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی و بازرگانی عبیدی نمایندگی رسمی فروش و عرضه پروفیل ویتانووا در استان‌های تهران و کرج را کسب کرد.
  • پنجشنبه 27 شهریور 1399 ساعت 5:27

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، شرکت طلا پروفیل ارس، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی با نام تجاری «VITA NOVA» با اعطای نمایندگی رسمی به گروه صنعتی و بازرگانی عبیدی گام دیگری در راستای گسترش بازار و ارائه خدمات مطلوب به مشتریانش در سراسر کشور برداشت.

شرکت طلا پروفیل ارس در سال 1393 توسط مهندس محمدرضا میراب در منطقه آزاد ارس (جلفا) تاسیس و راه‌اندازی شده است. این مجموعه که محصول خود را بانام تجاری «ویتانووا» به معنای زندگی نو که تلفیقی از طراحی ایتالیایی و تکنولوژی آلمانی و اتریشی است، به بازار ایران ارائه می‌کند، در تلاش است تا سهم بیشتری از بازار داخل کشور را در اختیار بگیرد و در همین راستا با اعطای نمایندگی‌های رسمی به واجدین شرایط در نقاط مختلف کشور در گسترش بازار و ارائه خدمات به مشتریانش گام‌های استواری برداشته است. در همین زمینه همکاری مشترکی با مجموعه صنعتی و بازرگانی عبیدی به‌عنوان نماینده استان‌های تهران و کرج ویتانووا آغاز کرده است که بی‌شک نویدبخش روزهای روشنی برای فعالیت‌های این دو مجموعه خواهد بود. گروه تولیدی و بازرگانی عبیدی نیز که یکی از قدیمی‌ترین و مطرح‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه تولید دروپنجره و عرضه پروفیل و ملزومات دروپنجره یوپی‌وی‌سی در منطقه فردیس کرج است هم‌اینک آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در این استان‌ها و حتی سایر نقاط کشور است.

گفتنی است، گزارش مشروح و گفتگو با مدیران این دو مجموعه در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال