مشتریان شرکت زرین بنا پارسیان (سیندژ) نظر دادند

انتخاب سیندژ؛ انتخاب کیفیت و اطمینــــان از خدمات

اشاره : 6 تولید کننده در و پنجره یو پی وی سی که از پروفیل‌های تولیدی شرکت زرین بنا پارسیان یا همان سیندژ استفاده می‌کنند در اظهارنظرهای جداگانه به پرسش‌های خبرنگار پاسخ دادند.عمده پاسخ‌های ارائه شده نشان از رضایت آنها از کیفیت و خدمات پروفیل سیندژ دارد. از این 6 تولیدکننده در و پنجره یو پی وی سی دوجداره پرسیدیم علت انتخاب پروفیل سیندژ چه بوده و چه مزیت‌هایی نسبت به دیگر پروفیل‌های تولید داخل و خارج کشور دارد؟ چه انتظاراتی را از سیندژ دارند و چه خدماتی را طلب می‌کنند.
  • پنجشنبه 23 آبان 1392 ساعت 18:42

 

  پاسخ‌های  مهندس رسول نادری، مجتمع برناصنعت سیرجان، آقای مهندس مهدی قویدل، مدیرعامل گروه صنعتی قویدل، مهندس انوش عبیدی مدیرعامل کارخانه عبیدی، مهندس سهراب شوکت یار مدیرعامل پایا پنجره، مهندس سید رضا اخوان دستمالچی مدیرعامل پنجره عایق کویر یزد و مهندس محسن نجفی مدیرعامل شرکت نوین پنجره تیسا را در گزارش ویژه پنجره ایرانیان بخوانید که با مشارکت روابط عمومی شرکت زرین بنا پارسیان تهیه شده است.

برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید.

 1. چرا  پروفیل سیندژ را انتخاب کرده‌اید؟

مدیرعامل کارخانه عبیدی: انتخاب پروفیل سیندژ به دلیل کیفیت بالای این محصول در مقایسه با پروفیل‌های مشابه داخلی و خارجی و داشتن استاندارد‌ها و ضمانت‌های لازم است.

مدیرعامل نوین پنجره تیسا: با توجه به کیفیت و شناختی که از این محصول پس از تحقیقات و استفاده  از نظرات دیگر تولید کنندگان حاصل شد، از این پروفیل برای تولید در و پنجره  استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل پنجره عایق کویریزد: شرکت پنجره عایق کویر پس از تحقیقات گسترده جهت انتخاب یکی از پروفیل‌های تولید داخلی به علت دارا بودن کیفیت بالا و قیمت  مناسب، پروفیل سیندژ  را جهت ساخت و تولید محصولات خود برگزیده است.

مدیرعامل پایا پنجره: در سال 1389 پس از دو سال مصرف پروفیل ترکیه‌ای چهار حفره گسکت دار سرانجام به این نتیجه رسیدیم که باید از یک برند معتبرتری استفاده کنیم به همین منظور پروفیل سیندژ را  به دلیل برتری از لحاظ قیمت مناسب، کیفیت برتر، خدمات همیشگی و مهمتر از همه دارا بودن تائیدیه مرکز تحقیقات ساختمان (جهت ارائه به انبوه سازان)  و سرانجام ارائه بیمه‌نامه ده ساله (جهت ارائه به شرکت‌های تعاونی مسکن) گزینه مناسب تشخیص داده‌ایم و همواره از این برند برای تولید در و پنجره بهره‌مند می‌شویم.

مدیرعامل گروه صنعتی قویدل: خیلی صادقانه بگویم علت انتخاب سیندژ کیفیت خوب، بیمه‌نامه مطمئن و گواهینامه معتبر  بوده و هست و خواهد بود.

مجتمع برناصنعت سیرجان: یکی از اهداف شرکت برنا صنعت در راستای تولید درب و پنجره دو جداره ارائه محصول با کیفیت بالا و عمر طولانی بوده است و برای تحقق این امر استفاده از پروفیل مرغوب در راس کار قرار دارد. به همین خاطر بعد از تحقیقات لازم تصمیم بر انتخاب پروفیل سیندژ گرفته شد. این شرکت طی مدت زمان همکاری خود با شرکت سیندژ به این نتیجه رسیده است که تنها با این روش می‌تواند بازار را حفظ کرده و به آینده امیدوار بود.

2. مزیت پروفیل سیندژ یا دیگر پروفیل‌های دارای کیفیت  تولید داخل را نسبت به پروفیل‌های وارداتی در چه می بینید؟

مدیرعامل کارخانه عبیدی: پروفیل سیندژ دارای تاٌییدیه استاندارد و مرکز تحقیقات مسکن و شهر‌سازی بوده که مورد اعتماد‌ سازندگان در‌ و پنجره و بالطبع مصرف کننده نهایی است. لیکن پروفیل‌های وارداتی به دلیل نداشتن گواهی‌نامه‌های لازم اکثراً فاقد کیفیت مطلوب بوده و تغییر رنگ داده و در برخی موارد شاهد شکست پروفیل نیز بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نوین پنجره تیسا: چسبندگی عالی پس از جوش ، استحکام و سفتی پروفیل، رنگ سفید شفاف متداوم و قیمت مناسب مزیت پروفیل سیندژ است.

مدیرعامل پنجره عایق کویریزد: ببینید شرکت سیندژ در حال حاضر از مواد اولیه بسیار با کیفیت (طبق استاندارد Ral) جهت تولید پروفیل استفاده می‌کند، ضمن اینکه پروفیل‌های تولید داخل کشور ملزم به داشتن گواهی‌نامه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می‌باشد و خوشبختانه پروفیل سیندژ موفق به اخذ این گواهی‌نامه شده است که این گواهی‌نامه برای تولیدات داخلی خود نشانگر کیفیت و برتری آنها نسبت به رقبای خارجی می‌باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی قویدل: مزیت پروفیل سیندژ به دیگر پروفیل‌ها این است که هم از نظر شکل و رنگ بهتر است و هم همیشه در دسترس است، اما برای دسترسی بر پروفیل‌های خارجی هم دوندگی زیاد لازم است و هم بودن یا نبودن آن در بازار دردسر ساز است.

مجتمع برناصنعت سیرجان: با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان قیمت مناسب و کیفیت را با هم می‌خواهند، متأسفانه هم اکنون بسیاری از واردکنندگان پروفیل‌های بی کیفیت، رقابت ناسالم در بازار را رقم زده‌اند که نیازمند کنترل بیشتر است. پروفیل سیندژ  از آنجایی که تولید داخل ایران بوده و سازگاری با آب و هوای ایران در تولید آن در نظر گرفته شده است، در مقایسه با پروفیل‌های خارجی از مرغوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

3. مقاطع جدید سیندژ(قاب بازسازی و زهوار 18میلیمتر)چه میزان برای شما کارآیی خواهد داشت و چه تأثیری در افزایش تعداد مشتریان خواهد گذاشت؟

مدیرعامل کارخانه عبیدی: اصولاً پروفیل سیندژ با توجه به نیاز بازار ایران نسبت به نوآوری و تولید مقاطع جدید و به روز اقدام کرده که این مطلب باعث متنوع شدن امکانات برای بازسازی و تغییرات در ساختمان‌های قدیمی نیز می شود.

مدیرعامل شرکت نوین پنجره تیسا: با توجه به تولیدکنندگان پروفیل بسیار در سطح کشور، لزوم تولید کلیه مقاطع پروفیل ضروری به نظر می‌رسید تا بتوان سلایق مختلف مشتریان را پوشش داد. از سوی دیگر با در نظر گرفتن قانون بازسازی ساختمان‌های فرسوده لزوم تولید این محصول ضروری است.

مدیرعامل پنجره عایق کویریزد: به طور حتم مقاطع جدید پروفیل بنا به نیاز سنجی از بازارطراحی شده و می‌تواند به مونتاژ کننده قدرت مانور بیشتر در برابر درخواست مشتریان خود بدهد.

مدیرعامل شرکت پایا پنجره: با توجه به حضور این شرکت در منطقه کوهستانی(سرد بودن هوا)، افزایش جمعیت شهر‌ها و توسعه فرهنگ آپارتمان‌نشینی طبیعی است که نیاز به محیطی کنترل شده از لحاظ گرما و سرما و صدا افزایش خواهد یافت و بدیهی است کاربرد پنجره‌های upvc در ایجاد محیط یادشده احساس می‌شود. از سوی دیگر اعتقاد به تنوع هرچه بیشتر در محصولات جهت تأمین نیازهای متفاوت مشتریان متفاوت از لحاظ کیفیت و قیمت محصول به نظر می‌رسد تنوع در تولید پروفیل از سوی سیندژ می‌تواند به انتظارات مشتریان پاسخ دهد و نیازهای بازار را برآورده سازد.

مجتمع برناصنعت سیرجان: سیندژ همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل‌های تولیدی خود و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها، پروژه طرح توسعه خود را به افزایش ظرفیت تولید و پاسخگویی هرچه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد. از آنجایی که حدود 20 تا 25 درصد از مشتریان کسانی هستند که نیاز به تعویض درب و پنجره‌آهنی و آلومینیومی با upvc دارند  و چون فریم بازسازی هم در زیبایی ساختمان نقش دارد  و هم کیفیت لازم را با خود همراه دارد، فکر می‌کنم تنوع در محصولات باعث ترغیب هر چه بیشتر مشتریان می‌گردد.

4. چه راه‌هایی را برای انتقادات و پیشنهادات مشتریان برای خود در نظر گرفته اید؟

مدیرعامل کارخانه عبیدی: خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات تولیدی این کارخانه در طی 35سال سابقه در صنعت ساختمان کشور این امکان را به مشتری‌های ما می‌دهد تا با کارخانه به طور مستمر و مستقیم در ارتباط باشند و مشکلات خود را منعکس نمایند.

مدیرعامل شرکت نوین پنجره تیسا: ارتباط مستقیم با مشتری و همچنین نظرخواهی از مشتریان پس از نصب و استفاده از محصولات.

مدیرعامل پنجره عایق کویریزد: شرکت پنجره عایق کویر یزد با ایجاد واحد انتقادات و پیشنهادات به صورت مستقل با کمال میل شنونده نظرات و انتقادات مصرف کننده خود است.

مدیرعامل پایا پنجره: اخذ تاییدیه کتبی انجام و تحویل کار از مشتری

مدیرعامل گروه صنعتی قویدل: پس از انجام کار و تحویل آن به مشتری تأییدیه کتبی می‌گیریم و ضمانت‌های لازم را به مصرف‌کننده نهایی تقدیم می‌کنیم

5. چه ایده یا نظری برای پیشرفت هر چه بهتر سیندژ در نظر دارید؟

مدیرعامل پنجره عایق کویریزد: امیدواریم شرکت زرین بنا پارسیان کماکان به کمک مدیران مجرب و پرسنل با تجربه خود بر تولید با کیفیت پروفیل سیندژ مصمم بوده و در راستای افزایش هرچه بیشتر سهم بازار مصرف، به زودی زود شاهد تولید مقاطع کاربردی جدید دیگری از پروفیل سیندژ باشیم.

مجتمع برناصنعت سیرجان: در حال حاضر مشتریان ما از محصولات ارائه شده رضایت کامل دارند و تردیدی نیست که این امر با حمایت‌های مدیریت زرین بنا پارسیان (سیندژ)حاصل شده است. امیدواریم شرکت فوق همکاری‌های لازم را افزایش دهد.

 پنجره ایرانیان.سال ششم، شماره 61.ابان 91


ثبت نظر

ارسال