قدردانی از کارگران نمونه هافمن در روز جهانی کارگر

پنجره‌ایرانیان؛ هافمن هم‌زمان با 11 اردیبهشت، روز جهانی کارگر از کارگران نمونه خود تقدیر کرد.
  • دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:39

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، در مراسم روز کارگر، ضمن تقدیر از تمام کارکنان هافمن، تشکر ویژه‌ای از 7 نفر از بهترین همراهانمان کردیم.

امروز، روز جهانی کارگر است. حدود 150 سال پیش کارگران در پی داشتن شرایط کاری بهتر، خواسته‌های خود را فریاد کشیدند و از آن زمان تاکنون تا حد زیادی به آن‌ها دست‌یافته‌اند. ما در هافمن تمام انرژی خود را صرف رضایت‌مندی مشتریان و همچنین کارگران خود کرده‌ایم و امید داریم که به هدفمان رسیده باشیم.

به همین دلیل در مراسم امروز، ضمن تقدیر از تمام کارکنان هافمن، تشکر ویژه‌ای از 7 نفر از بهترین همراهانمان کردیم. به‌رسم یادبود و به‌پاس قدردانی از زحمات این عزیزان به‌عنوان کارگر نمونه از خانواده بزرگ هافمن، در راستای کمک به پیشرفت و رسیدن به اهداف این مجموعه، لوح تقدیر به آن‌ها تقدیم شد.

افراد حاضر در منابع انسانی می‌دانند که پیدا کردن کارمند خوب چقدر دشوار است و ما خوش‌اقبال بوده‌ایم که تعداد زیادی از آن‌ها را همراه خود داریم. یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت هر کسب‌وکار موفق، انتخاب درست نیروی کار است. ما در هافمن با اطمینان افراد مناسبمان را انتخاب کرده و از توان آن‌ها در راستای موفقیت خودشان و برند استفاده کنیم.

اطمینان کامل داریم که با به کار بستن تمام همت خود، در مسیر کاری خود موفق خواهید بود و در خانواده بزرگی مثل هافمن فرصت شغلی برای شما وجود خواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال