وین‌تک موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی را کسب کرد.
  • شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 11:54

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وین‌تک، پنجمین جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه 20 اسفندماه با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و با معرفی واحدهای نمونه برگزار شد.

در این جشنواره که به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود از بین 125 واحد استانی حائز شرایط حضور در جشنواره فقط چهل‌وسه واحد توانستند برگزیده و تقدیر شوند.

گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) با کسب امتیاز کامل از دبیرخانه جشنواره توانست تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کننده را کسب کند.

خاطرنشان می‌شود این انتخاب با توجه به رعایت تمامی شاخص‌های لازم برای تولید محصول باکیفیت و همچنین ارائه خدمات جامع جهت رعایت حقوق مصرف‌کننده، صورت پذیرفته است.

وین‌تک در سال جاری به‌عنوان واحد نمونه کیفی ملی استاندارد نیز انتخاب شده بود، این عناوین نشان از تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و کارکنان شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) دارد که با عزم راسخ در مسیر اعتلای کیفیت و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در حال حرکت‌اند و بدون تردید در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بزرگ دیگر در این زمینه خواهیم بود.

گفتنی است، وین‌تک پیش‌ازاین نیز ۴ بار در این جشنواره در استان‌های تهران و آذربایجان شرقی برگزیده و تقدیر شده بود.

 


ثبت نظر

ارسال