وین‌تک حامی دیدار یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان

پنجره‌ایرانیان؛ وین‌تک حامی دیدار فوتبال یادبود زنده‌یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان شد.
  • یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 3:5

به گزارش ایرنا، تیم‌های منتخب سرخابی و تیم ملی فوتبال ٩٨ در یک دیدار نمادین و به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان به مصاف هم رفتند که شرکت آدوپن پلاستیک پرشین، تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی با برندهای وین‌تک، پلاس‌پن و پلاس‌تک اسپانسری برگزاری این دیدار را به عهده داشت.

این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد با برتری ۳ بر ۲ تیم منتخب سرخابی به پایان رسید. علی کریمی، جواد کاظمیان و بهنام ابوالقاسم‌پور برای تیم منتخب سرخابی گل زدند و رسول خطیبی و خداداد عزیزی نیز گل‌های تیم منتخب ۹۸ را به ثمر رساندند.

در این دیدار که برای خیلی از بازیکنان مرور خاطرات بازی در ورزشگاه آزادی بود اما جای دو یار قدیمی‌شان خالی بود، در دقایق ۸ و ۲۵ که شماره پیراهن انصاریان و میناوند بود بازی متوقف شد و بازیکنان با قرائت فاتحه یاد و خاطره این دو بازیکن را گرامی داشتند.

در تیم منتخب ۹۸ هم این بازیکنان به میدان رفتند: پرویز برومند، محمد خاکپور، کریم باقری، علیرضا منصوریان، سیروس دین‌محمدی، رسول خطیبی، علی دایی، خداداد عزیزی، علی‌اکبر استاد اسدی، رضا شاهرودی، مهدی هاشمی نسب، اسماعیل حلالی، علی لطیفی، علی‌اصغر مدیرروستا، ستار همدانی، احمد تقوی، رضا عنایتی. سرمربی: بیژن ذوالفقار نسب.

در تیم منتخب سرخابی‌ها هم این بازیکنان به میدان رفتند: ابراهیم میرزاپور، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، حسین کاظمی، محمد نوازی، علی کریمی، جواد کاظمیان، علی نیکبخت واحدی، بهنام ابوالقاسم‌پور، بهروز رهبری فرد، مهدی تارتار، مهدی امیرآبادی، ادموند بزیک، ابراهیم شکوری، رضا جباری، حسن خان محمدی، پژمان جمشیدی، عادل کلاه‌کج. سرمربی: علی پروین.

گفتنی است، علی انصاریان و مهرداد میناوند به ترتیب هشتم و پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری و در پی ابتلا به ویروس کرونا جان به جان‌آفرین تسلیم کرده و به دیار باقی شتافتند.


ثبت نظر

ارسال