تجلیل از وین‌تک در همایش کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور

پنجره‌ایرانیان؛ در دوازدهمین دوره «همایش تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغال‌زای کشور» از مجموعه وین‌تک تقدیر شد.
  • سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 8:44

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وین‌تک، دوازدهمین دوره همایش تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغال‌زای کشور در تاریخ شانزدهم بهمن‌ماه 1399 در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی و با حضور چهره‌های برجسته سیاسی و اقتصادی کشور برگزار شد و شرکت آدوپن پلاستیک پرشین با نام تجاری «وین‌تک» برای ششمین بار موفق به دریافت لوح و تندیس از این همایش شد.

هرساله و در پایان سال، همایش تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغال‌زای کشور برگزار می‌شود و این همایش میزبان برترین شرکت‌های کشور در زمینه اشتغال‌زایی و کارآفرینی است.

در سال 1399 نیز این همایش در تاریخ شانزدهم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی و با حضور چهره‌های برجسته سیاسی همچون آقای دکتر عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، آقای دکتر هادی غنیمی‌فرد، رئیس اتحادیه تعاونی‌های تولیدی کشور و افراد برجسته دیگری برگزار شد. شرکت آدوپن پلاستیک پرشین نیز همانند سال‌های گذشته بار دیگر از سوی دبیرخانه این همایش به‌عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شد.


ثبت نظر

ارسال