آلووود محصول جدید آلومینیوم حکمتی

پنجره‌ایرانیان؛ آلومینیوم حکمتی از محصول جدید پروفیل ترکیبی چوب و آلومینیوم خود رونمایی کرد.
  • یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 0:55

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آلومینیوم حکمتی، مجتمع آلومینیوم حکمتی که مجموعه‌ای کامل از ریخته‌گری بیلت تا تولید دروپنجره را در خود دارد اخیرا از نوآوری جدیدی با نام «آلووود» رونمایی کرده است. این محصول که ترکیبی از پروفیل چوب و آلومینیوم است به‌عنوان محصول جدید این شرکت معرفی شده است.

آلومینیوم حکمتی با مجهزشدن به تجهیزات مربوط به تولید پروفیل از چوب به تولید پنجره‌ ترکیبی چوب و آلومینیوم پرداخته است. این محصول نمای چوب طبیعی در داخل و نمای آلومینیوم را در خارج از ساختمان مهیا می‌کند. نمای چوب طبیعی در داخل ساختمان زیبایی خاصی برای ببینده ایجاد می‌کند. این پنجره که اساساً ترمال‌بریک است باوجود چوب که یک عایق عالی است می‌تواند از اتلاف حرارت نیز جلوگیری کند.

گفتنی است، مجتمع آلومینیوم حکمتی، تولیدکننده پروفیل آلومینیوم دروپنجره با برند سیلبر که در سال ۱۳۶۴ در شهر تبریز تاسیس شده، با احداث و راه‌اندازی فاز دوم این مجتمع در سال ۱۳۸۶، ضمن برخورداری از واحدهای ریختگری بیلت، طراحی و قالب‌سازی، دو پرس اکستروژن، آنادایزینگ، رنگ پودری، براش، پولیش و... یکی از کامل‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده بیلت، پروفیل دروپنجره و سازه‌های آلومینیومی صنعتی و ساختمانی در کشور است.

 

 


ثبت نظر

ارسال