صعود تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر

پنجره‌ایرانیان؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کسب برتری برابر داماش گیلان ۶۳ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل مناسب‌تر نسبت به مس کرمان دیگر تیم هم امتیاز، به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
  • سه شنبه 28 مرداد 1399 ساعت 12:1

به گزارش ایرنا، هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک به‌طور هم‌زمان در نقاط مختلف ایران برگزار و آلومینیوم اراک پس از تیم مس رفسنجان که پیش‌ازاین صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بود، لیگ برتری شد. این تیم برای صعود به لیگ برتر با مس کرمان رقابت نزدیکی داشت و در پایان و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به حریف خود جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و به دو دهه انتظار هواداران برای صعود به لیگ برتر پایان داد. آلومینیوم اراک یکشنبه‌شب 26 مردادماه تیم داماش گیلان را با یک گل شکست داد و کار خود در رقابت‌های لیگ دسته یک را با کسب ۶۳ امتیاز و تفاضل گل ۲۰ به پایان برد.

محسن محمدی، عضو هیات‌مدیره و سهامدار شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نیز با صدور پیامی راه‌یابی تیم آلومینیوم اراک را به لیگ برتر فوتبال کشور تبریک و شادباش گفت.

در این پیام آمده است:

بنام خالق هستی آفرین

استان مرکزی، سرزمین قهرمان‌ها و حماسه‌هاست.

با پیروزی غرورآفرین و دل‌چسب قهرمانان تیم فوتبال ایرالکو و راه‌یابی آنان به لیگ برتر کشور بعد از ۱۸ سال، اراک غرق سرور و امید گشته است.

صعود مقتدرانه و شایسته تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر فوتبال کشور را حضور هم استانی‌های عزیز و مردم غیور و شرافتمند کلان‌شهر اراک و همچنین بازیکنان پرتلاش، کادر فنی، مربیان و مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال