تجلیل از مدیرعامل هافمن در اجلاس مدیر شایسته ملی

پنجره‌ایرانیان؛ در اجلاس سراسری «مدیر شایسته ملی» سال 97 از مدیرعامل هافمن تجلیل به عمل آمد.
  • سه شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 11:44

در اجلاس سراسری «مدیر شایسته ملی» که روز پنجشنبه 4 بهمن‌ماه 1397 با حضور جمعی از مسئولان عالی‌رتبه، نمایندگان مجلس و مدیران برتر کشور در تالار همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، از مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن تجلیل به عمل آمد.

اجلاس مدیر شایسته ملی و مراسم تجلیل از نخبگان مدیریت ایران پس از انجام ممیزی و احراز صلاحیت با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشوری، مدیران گروه متخصصین ایران، کنسرسیوم نخبگان مدیریت ایران، مرکز ملی توسعه کارآفرینی و مدیریت کنفدراسیون برند ایرانی، انجمن مدیران کارآفرین، مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کنگره تجلیل از یک‌صد مدیر شایسته در تالار وزارت کشور برگزار شد.

در این اجلاس از مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن با توجه به شاخص‌های تعریف‌شده از سوی اجلاس، ازجمله سوابق مدیریتی، ابتکار و توسعه در تعالی منابع انسانی و میزان کارآفرینی، تقدیر به عمل آمد و «نشان طلا»، «اعتبارنامه مدیر شایسته ملی» همچنین عضویت رسمی «بنیاد چهره‌های ماندگار ایران»، فدراسیون جهانی اقتصاد، مجمع جهانی اعتبار سنجی مدیران در تراز جهانی و گواهینامه نامه نیک برند از کنفدراسیون برند ایرانی به وی اعطا شد.

این گردهمایی به‌منظور تجلیل از مدیران شایسته ملی، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی، با مدیریت و حمایت نهاد‌های پژوهشی کشور و با بهره‌گیری از دانش و داوری اساتید و مشاوران برجسته دانشگاهی برنامه‌ریزی‌ شده بود.

شاخص‌های انتخاب مدیر شایسته ملی، کارآفرینی، توسعه، ابتکار و خلاقیت و نیز سابقه عملکرد بود. در این روز به منتخبان تندیس زرین، مدال مدیر شایسته به همراه گواهینامه مدیر شایسته از طرف گروه متخصصین ایران به‌رسم یادبود در حضور اصحاب رسانه اعطاء شد.

 


ثبت نظر

ارسال