بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان از مجموعه هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از مجموعه هافمن بازدید کرد.
  • سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 10:33

غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در بازدید از هافمن با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال «حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی»، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‏های اداره کل و نظام مالیاتی کشور در سال جدید است و این امر با جدیت تمام انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هافمن، جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور مالیاتی و مدیرعامل هافمن، به همراه مدیران واحد مالی و تولید این شرکت برگزار شد. در این جلسه با توجه به مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی که عمده‌ترین آن‌ها مسائل مالیاتی است، شریفی اظهار داشت: اجرای عدالت مالیاتی در میزان پرداخت مالیات واحدهای تولیدکننده از اهداف و اولویت‌های اداره کل امور مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی بیان کرد: نظام مالیاتی به‌هیچ‌عنوان بنا ندارد تا با بی‌عدالتی و فشار بر مودیان مالیاتی موجود، مالیات اخذ کند، بلکه سیاست اصلی سازمان وصول مالیات حقه بر اساس اطلاعات اقتصادی، اسناد و مدارک کافی، شناسایی منابع جدید مالیاتی و مبارزه با فرار مالیاتی است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ به «حمایت کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی استان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی به کار خواهد گرفت.

در پایان شریفی، ضمن اشاره به حمایت‌های اداره کل از تولیدکنندگان و واحدهای صنفی، تعامل اداره کل با تولیدکنندگان و اصناف را بیان کرد و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در سراسر استان را جزء سیاست‌های سازمان امور مالیاتی آذربایجان شرقی دانست.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال