انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان مشهد برگزار کرد؛

کارگاه گزارش‌نویسی فنی با حمایت هافمن

پنجره ایرانیان؛ کارگاه آموزشی گزارش‌نویسی فنی انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان مشهد روز پنجشنبه 4 بهمن ماه 96, با حمایت هافمن در شهر مشهد برگزار شد.
  • چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 15:27

به گزارش روابط عمومی هافمن، این سمینار با استقبال بیش از 420 نفر از ناظران،  سازندگان، سرپرستان کارگاه و مسولان ایمنی و کارشناسان قوه استانی در راستای مستندسازی فنی و قانونی در کارگاه های ساختمانی و حفظ حقوق کارفرمایان، مهندسان ناظر، مجریان ذیصلاح و مسئولین اجرایی برگزار شد.

رییس انجمن و دبیر کارگاه، محمدرضا چراغچی در ابتدای سمینار ضمن اشاره به اهداف اصلی این کارگاه آموزشی، مشاهده مشکلات متعدد در پروژه های ساختمانی را نیز از علل برگزاری این کارگاه عنوان کرد. کاهش حوادث ناشی از کار و کاهش خسارات ساختمان سازان در پروژه ها و افزایش پلپ مفید ساختمان ها از اهم موضوعات مطرح شده در این کارگاه بود.

مهندس بابک مشیرفر، مدیرفروش هافمن نیز در سخنرانی خود ضمن قدردانی از حضور و استقبال خوب میهمانان به مباحثی در رابطه با اهمیت استفاده بهینه از منابع محدود انرژی از طریق ارائه آمار مقایسه ای مصرف انرژی در ایران و سایر کشورها و میانگین ریالی پرداختی بابت یارانه انرژی خانوارها توسط صندوق بین المللی پول، میانگین هدررفت انرژی در ساختمان ها، معرفی محصولات و توانمندی های هافمن در این صنعت، معایب استفاده پنجره با پروفیل غیر استاندارد توسط مجریان ساختمانی و همچنین آمار مستندی از میزان استفاده از پنجره یو.پی.وی.سی در کلان شهرهای کشور پرداختند.

گفتنی است، هافمن مطابق سنوات گذشته با هدف فرهنگ سازی استاندارد و ایمنی در ساختمان ها از این کارگاه آموزشی حمایت کرد.

 


ثبت نظر

ارسال