همایش بزرگ آکادو برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: همایش بزرگ آکادو در 7 بهمن‌ماه 1395 در هتل آزادی تهران برگزار شد.
  • سه شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 20:40

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، در شامگاه سومین روز از هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران، هتل آزادی تهران میزبان همایش بزرگ آکادو بود. در این گردهمایی که با اجرای گوینده و مجری توانای کشورمان، بهروز رضوی برگزار می ‏شد، بسیاری از مدیران شرکت‏ های معتبر صنعت در و پنجره و همچنین مدیران ارشد آکادو حضور داشتند.

نخستین سخنران این همایش علیرضا تقی زاد، مدیرعامل شرکت هونام ابزار نوین بود. وی ضمن خیرمقدم به مهمانان داخلی و خارجی ازجمله رئیس هیات مدیره، مدیر تحقیق و توسعه و نیز مدیر صادرات شرکت آکادو، سخنان کوتاهی درباره تاریخچه شرکت آکادو و پیشینه فعالیت این شرکت در ایران ایراد کرد.

پس‌ازآن امیر جعفری، مدیر بازاریابی و فروش شرکت هونام ابزار نوین پشت تریبون قرار گرفت و به معرفی هولدینگ آدو پرداخت. رضا نوبهاری، مدیر فنی هونام ابزار نوین، سخنران بعدی این همایش بود که در خصوص مسائل فنی یراق‌آلات آکادو توضیحاتی داده و سیستم‏ های جدید این شرکت را به تولیدکنندگان معرفی کرد. در ادامه حمید ماهی صفت با هنرنمایی خود فضای شادی را برای حضار فراهم آورد.

فرخ ظفر فرخی، رئیس هیات مدیره کرفت مولر ایران نیز به‌عنوان آخرین سخنران، در جایگاه حاضر شد و اطلاعات مفیدی در خصوص نقش ماشین‏ آلات در مونتاژ یراق‌آلات ارائه داد.

در پایان، از مهمانان این همایش به‌صرف شام پذیرایی شد.

گفتنی است شرکت های هونام ابزار نوین، آکام ابزار پارسیان، یراق گستر پرشین و فارنوتک، به عنوان نمایندگان آکادو در ایران مشغول به فعالیت هستند.



ثبت نظر

ارسال