انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران برگزار کرد:

نخستین نشست اعضای هیات رئیسه با اصحاب رسانه

پنجره ایرانیان: انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران در تاریخ 11 مرداد ماه نشستی را با رسانه‏‌های تخصصی صنعت ساختمان و در و پنجره برگزار کرد.
  • شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 9:37

به گزارش پنجره ایرانیان، در این نشست که در محل سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار شد، آقایان شعبانی، رئیس انجمن؛ رضایی دبیر انجمن؛ صدقی‏‌نسب، باوفا، قائمیان و سلطانی از اعضای هیات رئیسه انجمن؛ همچنین شیری و مصحفی از مجموعه پنجره ایرانیان؛ سراجیان از نشریه آلومینیوم، و خانم عزیزی، از نشریه پیام ساختمان حضور داشتند.

در این جلسه که به منظور آشنایی بیشتر رسانه‏‌های مرتبط با زمینه فعالیت انجمن ترتیب یافته بود، توضیحات کوتاهی از تلاش‌‏هایی که تاکنون برای فراهم آوردن مقدمات راه‌‏اندازی انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران صورت گرفته و همچنین لزوم و فلسفه شکل گیری چنین انجمنی ارائه شد و در ادامه نحوه ارتباط و تعامل این انجمن با رسانه‌‏های مختلف مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای این نشست مهندس باوفا، مسئول روابط عمومی این انجمن، ضمن معرفی اجمالی انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران و برنامه‏‌های کلی آن، بر ارتباط مستمر و مداوم این انجمن با رسانه‏‌های مختلف تاکید کرد و از توجه جدی کلیه اعضای هیات رئیسه بر امر خطیر اطلاع‏‌رسانی و آگاهی‏‌بخشی خبر داد. وی همچنین راه‏‌اندازی وبسایت و کانال تلگرامی این انجمن را در مراحل مقدماتی کار، نشان دهنده رویکرد بسیار مثبت این انجمن به موضوع اطلاع‌‏رسانی برشمرد.

همچنین مهندس شعبانی، ریاست انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران، دلیل شکل‏‌گیری این انجمن را ارتقای صنعت در، پنجره و نما و افزایش مشارکت و استفاده از خرد جمعی خواند و بر این نکته تاکید داشت که مخاطبان این انجمن تمامی افرادی هستند که در رابطه با انواع گوناگون پنجره و نمای ساختمان، مشغول به فعالیت می‌‏باشند. وی فراگیر بودن این انجمن را ماهیت متفاوت و متمایز آن از سایر تشکل‏‌های موجود خواند و ضمن تاکید بر برخورداری از آمادگی کامل برای همکاری با کلیه تشکل‏‌های فعال در این صنعت، اظهار داشت که انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران قصد دارد با استفاده از مشارکت کلیه اهالی این صنعت تمامی نقاط ضعف موجود را پوشش دهد.

مهندس صدقی‏‌نسب، نیز موضوع کارگروه‏‌های انجمن را مطرح و توضیح داد که این انجمن با پیش‌‏بینی و تاسیس کارگروه‏‌های تخصصی سعی دارد کلیه نقاط ضعف این صنعت را، با کمک همه دلسوزان آن از ابعاد گوناگون مورد توجه قرار دهد.

در ادامه نمایندگان رسانه‌‏های حاضر در جلسه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت رسانه‏‌های خود، نقطه نظرات خود را درباره شکل‏‌گیری این انجمن اعلام کرده و سوالاتی را پیرامون فعالیت‏‌ها و اهداف این انجمن مطرح کردند.

در پایان مقرر شد کلیه برنامه‏‌ها، اهداف و فعالیت‏‌های انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران به‏‌صورت مستمر از طریق رسانه‏‌های حاضر در این جلسه به اطلاع اهالی این صنعت برسد.

 

 


ثبت نظر

ارسال