با آغاز فعالیت‏‌های رسمی؛

انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران عضو فعال می‏‌پذیرد

پنجره ایرانیان: روابط عمومی انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران با انتشار اطلاعیه‏ از آغاز فعالیت‌‏ها و عضوپذیری رسمی این انجمن خبر داد.
  • سه شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 14:31

به گزارش واحد تحریریه پنجره ایرانیان، انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران پس از ماه‏‌ها تلاش بی‏‌وقفه برای تدارک مقدمات لازم با انتشار اطلاعیه‏‌ای از آغاز به کار رسمی و شروع عضوگیری این انجمن خبر داد.

متن اطلاعیه انجمن به شرح زیر است:

بدین وسیله شروع فعالیت و عضوگیری رسمی انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران را به اطلاع مدیران و فعالان صنعت در، پنجره و نما رسانده و ضمن دعوت از کلیه عزیزان و بزرگان، پیشکسوتان و فعالان بخش‏‌های مختلف این صنعت جهت مشارکت و عضویت در این انجمن، امیدوار هستیم بتوانیم از تجارب و نظرات ارزشمند صاحب نظران این عرصه در پیشبرد اهداف صنعت در، پنجره، نما و صنایع وابسته و ایجاد همگرایی و حمایت و صیانت از منافع صنفی بهره‏مند گردیم.

لذا بدین وسیله از مدیران محترم مجموعه‌‏های مرتبط تقاضا می‏‌گردد تا دستورات مقتضی مبنی بر درخواست عضویت از طریق وبسایت رسمی انجمن به آدرس www.fawindo.com در سرشاخه باشگاه اعضا و یا تکمیل فرم مربوطه و ارسال آن از طریق نمابر 02188171062 و یا آدرس ایمیل [email protected] صادر کنند.

جهت مزید استحضار به منظور تسریع در ارائه خدمات و دستیابی به اهداف گروهی و جمعی، کارگروه‏‌های تخصصی در 9 بخش (به شرح ذیل) به همراه استراتژی و چشم‌انداز هر بخش تدوین و جهت اطلاع اعضای محترم در سایت انجمن قرار داده شده است. مزید امتنان خواهد بود چنانچه تمایل به حضور و مشارکت در هر یک از کارگروه‌‏ها را دارید، کارگروه مدنظر خود را در فرم پیوست مشخص کنید تا هماهنگی‏‌های مقتضی در زمان تشکیل کارگروه‌‏های مربوطه با آن مدیریت محترم صورت پذیرد. شایان ذکر است که محدودیتی برای حضور هر عضو در چند کارگروه  وجود ندارد.

کارگروه های انجمن در و پنجره و نما و صنایع وابسته ایران عبارتند از:

  1. کارگروه آموزش
  2. کارگروه استاندارد
  3. کارگروه امور حقوقی و قراردادها
  4. کارگروه بازاریابی
  5. کارگروه روابط عمومی و تبلیغات
  6. کارگروه امور کارفرمایان و امور فرهنگی
  7. کارگروه اعضا و خدمات رسانی به اعضا
  8. کارگروه ارتباط با سازمان‏‌ها و نهادها
  9. کارگروه بودجه و مالی

 


ثبت نظر

ارسال